• Login
  • Register
  • Zoek
This Thread
  • Everywhere
  • This Thread
  • This Forum
  • Articles
  • Pages
  • Forum
  • Filebase Entry
  • More Options

ICTscripters

Dé plek voor IT

Dé plek voor IT

Login

Geavanceerde opties
  1. Home
  2. Forum
    1. Alle berichten
    2. Recente activiteiten
  3. ICT Nieuws
  4. Blog
  5. Marktplaats
    1. Werk
    2. Advertenties
    3. Domeinnamen
    4. Websites
    5. Design & lay-outs
    6. Scripts
    7. Overige
  6. Design
  7. Leden
    1. Actieve bezoekers
    2. Team
    3. Leden zoeken
  8. Downloads
  9. Goedkope domeinnamen
  1. Home
  2. Forum
    1. Alle berichten
    2. Recente activiteiten
  3. ICT Nieuws
  4. Blog
  5. Marktplaats
    1. Werk
    2. Advertenties
    3. Domeinnamen
    4. Websites
    5. Design & lay-outs
    6. Scripts
    7. Overige
  6. Design
  7. Leden
    1. Actieve bezoekers
    2. Team
    3. Leden zoeken
  8. Downloads
  9. Goedkope domeinnamen
  1. Home
  2. Forum
    1. Alle berichten
    2. Recente activiteiten
  3. ICT Nieuws
  4. Blog
  5. Marktplaats
    1. Werk
    2. Advertenties
    3. Domeinnamen
    4. Websites
    5. Design & lay-outs
    6. Scripts
    7. Overige
  6. Design
  7. Leden
    1. Actieve bezoekers
    2. Team
    3. Leden zoeken
  8. Downloads
  9. Goedkope domeinnamen
  1. Dé plek voor IT - ICTscripters
  2. Forum
  3. Overig
  4. De lounge

Forum

• Na 15 jaar terug van weggeweest: iCriminals.nl is terug (BETA)!

Syntax 23 december 2025 om 16:43
  • Developer Gezocht

tcbhome 21 december 2025 om 15:07
  • Op zoek naar de legends

Jeffrey.Hoekman 9 december 2025 om 09:41
  • [FREE] WeFact Hosting module

Jeroen.G 13 oktober 2025 om 14:09
  • Help testers nodig voor android app Urgent

urgentotservices 26 september 2025 om 10:21
  • Versio vervanger

Jeroen.G 25 augustus 2025 om 15:56
  • Afspraken systeem met planbeperking

Lijno 1 augustus 2025 om 23:04
  • Partner Gezocht om meerdere NFT Collecties op Open Sea te Plaatsen

NFT Art Designer 1 maart 2025 om 14:08

Marktplaats

• Meerdere mafia game template te koop

Syntax 28 december 2025 om 21:20
  • Van een pixelige afbeelding naar een strakke, moderne website

Syntax 21 december 2025 om 17:05
  • 302 Nieuwe Domeinnamen November 2025

shiga 1 december 2025 om 13:07

Regels

• alexruter
  • 15 juni 2009 om 23:33
  • Closed
  • alexruter
    Prostart B.V
    • 15 juni 2009 om 23:33

Ik ben geen moderator!

Beste,

Ik zit hier al heel lang op CP, en er is al zoveel aan geprobeerd om dit te minderen. Ik vraag me allen nog steeds af waarom mensen zo koppig blijven.

Ik irriteer me mateloos aan de volgende dingen...

1. Onduidelijke of niet redenerende topic titel
    2. Geen uitleg van het probleem/fout etc.
    3. Geen bedankje als er iets voor je wordt gedaan.
    4. Er vanuit gaan dat mensen jou problemen gelijk oplossen.
    Release
    5. Ongepaste reacties in topics vermijden

Mensen even uitgebreid uitleg over de situaties. De hele ledenlijst en de crew zullen met het volgende wel eens zijn. (Denk ik!)

1. Zorg altijd dat je een duidelijk topic titel hebt die aangeeft wat het probleem is of waar het over gaat. Mensen die hier verstand van hebben kunnen dus direct via de topic titel bekijken of zij dit aankunnen, en zullen jou dus helpen. Zo verweer je mensen zonder enige kennis hiervan van het topic. Hiermee hou je het topic ontopic en schoon.

2. Leg je probleem/fout zo duidelijk mogelijk uit, zodat wij geen vragen hoeven te stellen. Van mij part leg je het in 600 alinea's uit, zolang de mensen waaraan jij hulp vraag het maar begrijpen. Zet dus niet neer. "Me cron werkt niet, helppp!" en post daarna 700 regels scripts. Ga eerst zelf kijken waar de fout zich bevindt, of waar je denkt het zich bevindt. Plaats dat stuk script!.

3. Mensen openen topics met de vraag of ze geholpen kunnen worden, verder wordt er in het topic niet aangegeven van "Alvast Bedankt!". ikzelf hou hier absoluut niet van, de mensen proberen je hier te helpen. Maar als je in je start post al gelijk zal vermelden "Alvast Bedankt!" of iets in die trent, zijn mensen al sneller geneigd je te helpen!

4. Sommige personen hier verwachten dat hun problemen direct opgelost worden. Dit is niet mogelijk! iedereen dient te wachten, en het overvloeien van priveberichten met de vraag of je kan reageren is dus niks!. Ik heb al verschijnende malen meegemaakt dat mensen mij overvloeien met priveberichten of ik nu wil reageren. Hou hiermee op, de mensen geven jou hulp wanneer hun dat uitkomt. Omdat zij op CP zitten betekend niet dat zij druk aan de slag moeten. Ik zit soms op CP om mijn rust te vinden, doormiddel van topics die goed geplaatst en goeie teksten zijn, door te lezen.

5.
    Ook zoiets als ongepaste reactie's in topics. Lees altijd eerst wat er staat en lees goed waar het topic over gaat. Zorg altijd dat jou reactie op het topic slaat, dus wat diegene vraagt of aanbied. Veel te veel mensen gaan teveel offtopic door onnodige reacties. "Die lay-out is lelijk!" Nee, hij probeert de lay-out te verkopen. Heb je geen ontopic reactie, stuur diegene een privebericht zo hou je het topic schoon en voor anderen zeer overzichtelijk. Vooral mensen die wat verkopen dienen dit snel te kunnen bekijken, aangezien ze op verschillende foras hetzelfde posten. En dus iedere keer de biedingen dienen te updaten!

Mensen, let dus op hoe je een topic opent. Hier is door CP al zo vaak aandacht aan besteedt en ik wil dus nog 1x heel lief vragen of jullie mee willen doen. Het gedrag op CP verslechterd door dit soort mensen die geen gehoor aan de regels of de gedragscodes hebben van CP.

Ik wil bij deze dus een discussie starten!

Waarin dient CP strenger te worden volgens jou?!

Met vriendelijke groet,
    A. Ruter
    (Moderators/Beheerders, laat dit topic open a.u.b. Ik verwacht hier hoge resultaten uit.)

Project Starter : 40%

Voor meer informatie kunt u contact met ons opnemen via: http://<woltlab-metacode-marker data-name="b" data-uuid="9968e8cf-c21e-4616-83a2-1b7dbe424ef3" data-source="W2Jd" /><woltlab-metacode-marker data-name="i" data-uuid="6afb9ec5-726a-4117-99f8-5ce4efc057f1" data-source="W2ld" />mailto:<woltlab-metacode-marker data-uuid="6afb9ec5-726a-4117-99f8-5ce4efc057f1" data-source="Wy9pXQ==" /><woltlab-metacode-marker data-uuid="9968e8cf-c21e-4616-83a2-1b7dbe424ef3" data-source="Wy9iXQ==" />

• Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Virgo
    Student
    • 15 juni 2009 om 23:37

Helemaal mee eens

• webdam-x
    Intermediate
    • 15 juni 2009 om 23:37

Ik ben het totaal met je eens!!

Met vriendelijke groet,
    Jasper

Edit:
    @Hieronder: oh, sorry had die vraag over het hoofd gezien,
    ik vind dat ze strenger moeten worden op de punten die jij in dit topic aangeeft.

Edit2:
    Hoewel waar ik me ook echt aan iriteer zijn die mensen die vragen heeft iemand deze source: .... om vervolgens daar een gratis crime mee te starten. Maarja als je hiervoor mensen wilt gaan straffen is bijna heel CP in 1x verbannen. Of van die mensen die downloaden een source en vragen zonder enige kennis of om zelf te kijken om hulp zodat hun gratis een source in elkaar kunnen zetten. Persoonlijk vind ik zelfs dat al die update voor crimes, waaronder VOORAL banditi updates nooit gemaakt hadden mogen worden maarja dat is mijn mening.

• alexruter
    Prostart B.V
    • 15 juni 2009 om 23:44

Beste,

Virgo en webdam-x kunnen jullie ook a.u.b jullie mening geven op de vraag die ik stelde?

Met vriendelijke groet,
    A. Ruter

Voor meer informatie kunt u contact met ons opnemen via: http://<woltlab-metacode-marker data-name="b" data-uuid="9968e8cf-c21e-4616-83a2-1b7dbe424ef3" data-source="W2Jd" /><woltlab-metacode-marker data-name="i" data-uuid="6afb9ec5-726a-4117-99f8-5ce4efc057f1" data-source="W2ld" />mailto:<woltlab-metacode-marker data-uuid="6afb9ec5-726a-4117-99f8-5ce4efc057f1" data-source="Wy9pXQ==" /><woltlab-metacode-marker data-uuid="9968e8cf-c21e-4616-83a2-1b7dbe424ef3" data-source="Wy9iXQ==" />

• Release
    Intermediate
    • 15 juni 2009 om 23:56

Moet je hier nou echt een topic voor aanmaken? Iets waar ik me aan irriteer is mensen die heilig doen! Bovendien kun je mensen niet verplichten om een bedankje te doen ( niet iedereen is goed opgevoed ) Daar bij denk ik dat iedereen snel geholpen wil worden als ze met een fout zitten waar ze zelf niet aan uit komen zo zit de mens in elkaar de een kan zich in houden de ander niet ( als je het daar niet mee eens bent moet je bij god gaan klagen )

En, dan nu een antwoord op je vraag: Niet op de bovenstaande punten, maar strenger in het algemeen heb de eigenaar al verteld dat het meschien een idee is om mensen die de fout in gaan geen waarschuwingen te geven aangezien dit voor geen meter werkt maar mensen een ban van een bepaald aantal dagen te geven op deze manier leren ze er iets van en, worden ze ook gestraft voor hun gedrag als het nodig is, dit doen ze op grote sites zoals superdudes, chatten en, andere grote sites ook.

• webdam-x
    Intermediate
    • 15 juni 2009 om 23:59
    Citaat

Moet je hier nou echt een topic voor aanmaken? Iets waar ik me aan irriteer is mensen die heilig doen! Bovendien kun je mensen niet verplichten om een bedankje te doen ( niet iedereen is goed opgevoed ) Daar bij denk ik dat iedereen snel geholpen wil worden als ze met een fout zitten waar ze zelf niet aan uit komen zo zit de mens in elkaar de een kan zich in houden de ander niet ( als je het daar niet mee eens bent moet je bij god gaan klagen )

En, dan nu een antwoord op je vraag: Niet op de bovenstaande punten, maar strenger in het algemeen heb de eigenaar al verteld dat het meschien een idee is om mensen die de fout in gaan geen waarschuwingen te geven aangezien dit voor geen meter werkt maar mensen een ban van een bepaald aantal dagen te geven op deze manier leren ze er iets van en, worden ze ook gestraft voor hun gedrag als het nodig is, dit doen ze op grote sites zoals superdudes, chatten en, andere grote sites ook.

Gast, deze Mr. Alex probeert hier gewoon een discussie te starten, en jij moet hem meteen weer aanvallen. De laatste tijd zijn echt veel mensen hier sago. Ik vind het alleen maar goed dat zo'n topic wordt aangemaakt, gewoon omdat het een DICUSSIE topic is (en ik het eigenlijk wel met hem eens ben).

• alexruter
    Prostart B.V
    • 16 juni 2009 om 00:00

Beste,

Release
    Ik moest hier inderdaad een topic voor aanmaken, en nee ik speel geen heilig boontje. Wat ik probeer is het voor mijzelf en natuurlijk voor anderen zo aangenaam mogelijk te maken. Daar staat inmiddels een community voor.

Ik verplicht het ze niet, ik zeg alleen als ze het doen de kans is dat ze veel gezelliger en beter geholpen worden.

De mensen kunnen best zich niet in houden, maar door andere mensen lastig te gaan vallen gaat dus echt ver. Ik begrijp dus ook niet dat je met deze mensen die priveberichten sturen net zolang totdat je op hun forum reageert, met hun eens bent.

Bedankt voor de antwoordt op mijn vraag ;)

Met vriendelijke groet,
    A. Ruter

• Release
    Intermediate
    • 16 juni 2009 om 00:03

Ik val niemand aan, ik vind mensen die heilig doen irritant. Daar bij komt dat ik ook 2 punten heb aangehaald waar ik het niet mee eens ben, een discussie is een menings verschil? Dus weet niet vanwaar die reactie komt.

• alexruter
    Prostart B.V
    • 16 juni 2009 om 00:05

Beste,

Release
    Je probeert nu dus te zeggen, dat ik het heilige boontje speelden. Helaas pech ik kan ook mijn mening over de crew gaan geven. Maar daar gaat het in dit topic niet over. En als iets van de crew mij niet zint zal ik dat ook wel zeggen. Waar ik me dus ook aan irriteer is mensen die vooroordelen trekken. Kijk eerst naar het algemeen dan pas gericht. Geef ook pas een mening als je de persoon kent. ;)

Met vriendelijke groet,
    A. Ruter

• Release
    Intermediate
    • 16 juni 2009 om 00:10

Vind deze manier heilig ja, ik heb onderlaatst ook een bericht gestuurd naar iemand uit de crew met een punt waar ik me aan irriteerde en, ben hier prima mee geholpen en, er wordt nu ook meer op dat punt opgelet. En, je mening over de crew? Daar heb ik verder geen oordeel over gehad dus snap niet wat die reactie antwoord op mijn post?

( reactie hier boven was gericht aan iemand boven jou )

• Stefan.J
    Master
    Ontvangen Reacties
    9
    • 16 juni 2009 om 00:12

Heilig doen is volgens mij niet helemaal het geval, al zijn er al wel meer dergelijke topic's gestart. In mijn ogen is de oorzaak van het probleem de doelgroep van deze website. Mensen met een criminals komen hier, waardoor zich programmeurs met mensen zonder kennis van programmeren mengen, en ze kunnen niet met of zonder elkaar (Zonder de programmeurs geen oplossingen, zonder de criminals eigenaren geen forum).

Het is jammer dat mensen het iedere keer flikken nog minder te doen dan de vorige....

Citaat

"Me cron werkt niet, helppp!" en post daarna 700 regels scripts. Ga eerst zelf kijken waar de fout zich bevindt, of waar je denkt het zich bevindt. Plaats dat stuk script!.

Leuk dat je me min of meer citeert. :p 700 regels.:p

• alexruter
    Prostart B.V
    • 16 juni 2009 om 00:15

Beste,

Release
    Indien dit jou mening is, mag je dit gerust blijven denken. Ik ben er allen zelf heilig van overtuigd dat dit niet zo is. Daarnaast kan je best een privebericht naar een crewlid sturen. Maar een topic openen met een discussie waarin iedereen zijn mening kan geven, zal veel beter werken. Zo kan de crew dus ook een conclusie uit de gemiddelde trekken, en hier dus beter op in spelen of iets dergelijks. En over de meningen over de crew van mij, geef ik als voorbeeld zoals jij het aankaart. Jij denkt dat het meer persoonlijk gaat over de leden. Iedereen is hierbij betrokken, en iedereen dient hier dus zijn steentje bij bij te dragen. (Vindt ik!)

Met vriendelijke groet,
    A. Ruter

• Release
    Intermediate
    • 16 juni 2009 om 00:15

Devil ben ik het niet mee eens, volgens mijn ben jij als ops aangenomen om mensen met deze problemen te helpen? Ik heb in ieder geval een van je mede opsen aangesproken op een ander punt wat een tijd terug speelde en, ben toen prima geholpen dus waarom zou dat deze keer niet werken met een andere vraag/Opmerking?

( Alex denk dat dit uit de mond van een beheerder of ops toch anders overkomt )

• alexruter
    Prostart B.V
    • 16 juni 2009 om 00:19

Beste,

@Killingdevil
    Sorry, kon het niet laten dat topic was gewoon een uitstekend voorbeeld, om te gebruiken.:p

Met vriendelijke groet,
    A. Ruter

• Virgo
    Student
    • 16 juni 2009 om 00:19

Waarom gaat de discussie niet over het topic?

Discussie voeren is goed, maar voer dan wel goed discussie!
    Anders is dit topic ook nergens goed voor.

• Stefan.J
    Master
    Ontvangen Reacties
    9
    • 16 juni 2009 om 00:21

Release:

Ik ben geen moderator om mensen te helpen, en ook niet om discussies te houden. Ik ben moderator om discussies te leiden, en om topic's netjes en schoon te houden. Mijn mening staat dan ook los van de mening die we als crew zijnde hebben, en ook los van mijn modereren. Ik kan prima modereren in topic's terwijl ik het hele topic onzin vind, dan zal ook wel moeten.

Het is gewoon heel simpel te zeggen: Iedereen die mensen helpt op CP doet dat voor zijn plezier en als hobby, en wordt er dus niet voor betaald, en is niks verplicht. Je mag dus weigeren te helpen, of niet direct helpen. Het is compleet waanzin als mensen van ons verwachten uit 700 regels code een onbekende fout te halen, of binnen 5 minuten alle problemen op te lossen.

We zijn geen 0900 lijn waarvoor je 2,50 per minuut betaald. We zijn een forum, we willen hier mensen voor niets helpen. Maar als zij niet laten merken zich er voor in te zetten, of gewoon niets zelf opzoeken, houd het voor mij en vele andere op. Hetzelfde geld als mensen eisen gaan stellen.

• alexruter
    Prostart B.V
    • 16 juni 2009 om 00:22

Beste,

Virgo
    Niet vervelend bedoeld, maar des te meer discussies hier gestart worden des te beter. Zo komen we allemaal tot een conclusie, en weten de leden wie hoe in elkaar zit. En zo kan de crew verschillende discussies te bekijken, en dus eventueel te verbeteren.

Met vriendelijke groet,
    A. Ruter

• Release
    Intermediate
    • 16 juni 2009 om 00:22

Virgo als je niet leest reageer dan niet, als je alles had gelezen had je gezien dat hier wel sterken punten worden aangehaald.

punt 5 ongepaste opmerkingen in een topic vermijden.

• Release
    Intermediate
    • 16 juni 2009 om 00:30

Normaal gezien kun je geen 2 topics met de zelfde tittel maken en, denk dat de meeste goede tittels al bezet zijn en, dat mensen daarom verplicht worden een minder duidelijke titel te nemen, meschien een idee om dit eens in te maand te resetten?

• alexruter
    Prostart B.V
    • 16 juni 2009 om 00:33

Beste,

Release
    Ik heb het punt wat jij net vermelde even in mijn start post vermeld. Daarnaast heb ik boven punt 5 ook jou naam vermeld. Dit omdat deze punt afkomstig was van jou. Maar ik me er ook wel aan irriteer.

De mening die bij punt 5 is gemeld is wel afkomstig van mij en niet van release. Hou hier dus rekening mee!

Met vriendelijke groet,
    A. Ruter

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!

Maak een account aan Login

ICT Nieuws

• Fijne feestdagen

tcbhome 28 december 2025 om 13:55
  • Kritieke update voor Really Simple Security-plug-in

K.Rens 16 november 2024 om 16:12
  • ING Nederland streeft naar ondersteuning van Google Pay tegen eind februari

K.Rens 2 november 2024 om 16:09

Blogs

• Functioneel ontwerp

Dees 28 december 2014 om 12:38
  • Access Control List implementatie in PHP/MySQL - deel 1/2

FangorN 28 december 2018 om 12:35
  • Access Control List implementatie in PHP/MySQL - deel 2/2

FangorN 29 december 2018 om 12:37

Gebruikers die dit topic bekijken

• 1 Gasten
  1. Marktplaats
  2. Design
  3. Voorwaarden
  4. Ons team
  5. Leden
  6. Geschiedenis
  7. Regels
  8. Links
  9. Privacy Policy
ICTscripters ©2005 - 2026 , goedkope hosting door DiMoWeb.com, BE0558.915.582
Sponsors: Beste kattenhotel provincie Antwerpen | Beste Zetes eid kaartlezer webshop
Style: Nexus by cls-design
Stylename
Nexus
Manufacturer
cls-design
Licence
Commercial styles
Help
Supportforum
Visit cls-design