Criminalspoint layout

• Afbeelding in de header kan beter weg, niet echt toepasselijk. En bij de mouseover; dat figuurtje ziet er nogal stom uit vergeleken met de rest ervan.

• Citaat van FreakALeak

Afbeelding in de header kan beter weg, niet echt toepasselijk. En bij de mouseover; dat figuurtje ziet er nogal stom uit vergeleken met de rest ervan.

Het moet gewoon zakelijk zijn, volgensmij gaat criminalspoint meer richting de webmaster kant dan naar de criminals kant.

• Even een berichtje vanuit de crew dan maar. :) Het design ziet er opzich leuk uit en we vinden het erg leuk dat je een design voor CriminalsPoint wilt maken, sorry maar helaas: we hebben al een design klaar liggen met een strakke web 2.0 uitstraling, en nee, deze mogen jullie nog niet bezichtigen. Ik weet zelfs niet als ik dit wel mocht vertellen. :$

Je design vind ik net als jgdonleach een beetje crimegame achtig lijken terwijl we wat meer de centrale kant op gaan zoals je zelf misschien ook wel merkt. Crimegames is inderdaad een veelbelovend onderwerp op onze website maar het word wel steeds minder en minder.

Als cijfer geef ik je een dikke 7,5 mocht er nog een passende content komen. Ook mist er een footer.

Succes ermee!

• Er staat toch dat hij voor koen bezig is? Ik denk dat hij daarvoor dan ook opdracht heeft gekregen.

tips layout:

- probeer beter lettertype
    - en bredere content
    - en natuurlijk content in eigen style maken ;)

Joshua: Er speelt zich niets binnen de crew af voor een design opdracht zover ik weet, lijkt me sterk dus.

• Citaat van r-mulder

Hoezo een nieuwe lay ?
    CP V5 zou toch komen met php fusion etc ?

Het is al veel meer geweest dan alleen php fusion (though kan je met php fusion wel mooie infusions erbij maken :P) maar naast dat punt zo het ook in kohana gemaakt worden, en een nieuwe layout is altijd nodig maakt niet uit wat voor achterliggende code je gaat gebruiken! :)

Nice layout!, though zoals al vaker gezegd, content area niet overnemen en gewoon vernieuwen!

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!