OSBanditi

  • Beste CP'ers,


    Versie 1.6 update 1 is zojuist gerealiseerd, deze fixt het adminpaneel, omdat daar een connectie fout was.
    Als je nu OSBanditi 1.6 download vanaf de website http://osbanditi.allhostia.co.cc en dan klikt op "Downloads", en dan op "OSBanditi 1.6 in ZIP bestand" of "OSBanditi 1.6 in RAR bestand" klikt, is deze update al gefixt.
    Als je OSBanditi eerder hebt gedownload, download dan de update:
    http://osbanditi.allhostia.co.cc/downloads/fix1.6_2.zip
    En kopiër de map in de root van je OSBanditi installatie.


    Het adminpaneel werkt nu goed.


    Succes met OSBanditi, en bij vragen, just PM, of maak een topic aan op http://osbanditi.allhostia.co.cc het forum.


    Lars Groot
    Hoofd OSBanditi team

    Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 15.02.10 09:38:40:
    EDIT:
    Als het goed is is de +/- bug weg.
    Anders zal ik hem vanmiddag even fixen, platas hiervoor op ons forum een topic in de categorie OSBanditi 1.6.


    Lars Groot

  • Ga eens niet alles dubbel posten omg [offtopic]stelletje kleuters[/offtopic]...


    Deze topic is trouwens een half jaar geleden aangemaakt en ik betwijfel het dus of je nog antwoord gaat krijgen aangezien ik al lang niets meer van larsisgoed9 heb gehoord...

  • Hallo larsisgoed9,
    Is de +- bugs weg bij de volgende opties
    Familie Beheer,
    Drug Upgrade.
    En er zullen er nog meer zijn maar deze weet ik niet uit me hoofd omdat ik nu op me werk ben als ik vanavond thuis ben zal ik hem gelijk ff downloaden en uploaden.


    Kan je mij ook gelijk vertellen,
    Wat je allemaal verandert hebt ?


    Alvast bedankt
    Met vriendelijke groeten,
    Patrick

  • jot hier is ie


  • Het klopt trouwens dat de SWF files nog hetzelfde zijn als in de banditi source die hier op staat.


    We gaan het volgende nog doen:
    1) SWF games
    2) De nieuwe optie, dat je moet lopen naar de misdaad
    3) Klein admin paneel ingame
    4) Nieuwe layout


    Er zullen nog wel dingen bij komen, maar dit komt eerst.
    Ik houd me bezig met 2 & 3, 4 moet door een designer gedaan worden, die heb ik al, en waarschijnlijk komt de layout er z.s.m in. 1 moet door iemand gedaan worden die goed flash kan, die heb ik nog niet, dus dat laat nog even op zich wachten.

  • Tim,
    Heb geduld, ik ben ook nog een scholier, en ik heb zeker geen zin dat mensen me op gaan dringen, dan leer je zelf maar PHP en maak je maar lekker alles zelf.


    [offtopic]Sommige mensen zijn nooit tevreden, te eigen dunk en altijd grof.[/offtopic]


    Aangezien sommige mensen beweren dat de +/- bugs er nog in zitten, fix ik deze eerst, omdat anders het spel niet veilig is.


    Lars

  • Succes met die Flash games, daar ga je nooit iemand voor vinden die zoiets gratis doet ;).


    Voor de rest zijn er nog veel te veel (scripting)bugs in osbanditi en de scripting kan stukken beter (laad tijd enz.)
    Je kan beter voor je een versie uitbrengt bétatesters zoeken, dat helpt je al een stuk vooruit.


    (dit is opbouwende kritiek, ik vindt het goed dat je er je tijd insteekt !)

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!