Proxie block werkt niet helemaal

• Beste,

Op mijn maffia spel heb ik een proxy block gezet, zodat mensen die op een proxy zitten niet kunnen inloggen en ook geen account aan kunnen maken.

Dit werkt, alleen er is een nadeel. Mensen die met hun mobiel willen inloggen, kunnen dat niet omdat het scriptje het blijkbaar ziet als een proxy.

Licht het aan het script, of aan de mobiel?

PHP
    if(@fsockopen($_SERVER['REMOTE_ADDR'], 80, $errorstring, $errno, 1))
    {
    	die('<strong>Jij maakt gebruik van een proxy! Dit is niet toegestaan!</strong>');
    }

Alvast bedankt!

• allebei je script blokeert proxy maar je mobiel gebruikt ook een proxy ip! Als je het wel wilt op mobiel dan kan je er ook een aparte website voor maken?

• Er is geen 'one ring to rule them all' wat betreft proxy's, je blokkeert altijd allen wat je voor een proxy aan ziet. Wat je voor een proxy aan ziet is jammer genoeg niet altijd een proxy...

• Aan het script. Voor zover ik het zie, wordt een IP geblockeerd als erachter een apacheserver (of iets in die richting) draait. Nou, dat heb ik ook... Puur om het feit dat ik sommige dingen wil uittesten en daarvoor mijn pc gebruik... Er is geen manier om ze allemaal tegen te houden.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!