interesse in het ict wereldje :P?
Daar wordt het meeste geld uitgehaald(h)

CSE @ CP
-
-
Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
-
Haha, meer in het design gedeelte dan, ict vind ik leuk maar ik kan het niet.. geen interesse om het ook echt te gaan leren.
-
Morgen Engels :p ben daar goed in
-
Jongens, veel succes.
Ik heb morgen ook Engels, zojuist de briefvorm even gecheckt en die ken ik perfect. Wiskunde en Geschiedenis vandaag redelijk gemaakt, Duits is de enige klote toets tot nu toe. 7000 klachten bij het LAKS binnengekomen dus..Misschien een leuk idee een CriminalsPoint meeting ergens in Utreg?
Kunnen de bekende leden elkaar eens ontmoeten, ik wil wel eens weten wie er achter Koen, Joshua en Willem schuilt :). -
Ik ga morgen de briefvorm leren en nog wat tekstjes lezen om in de stemming te komen. Succes allen!
-
haha ik woon ook in utrecht->utrecht.
Mij wil je zo niet zien met baard ik lijk wel 19Maar wie doet er aan zelfstudie richting zijn beroep die je leuk vind?
-
-
0,1, lijkt me sterk:p
-
-
Je slaagt al bij een 5,5 hoor :P?
-
voor wiskunde heb ik alleen 0.1 nodig
-
Dus je staat voor wiskunde nu een 5,5 als ik het goed begrijp? Ik snap je echt niet :p
-
Ik sta voor wiskunde een 8.2 dat doen ze x 2 en dan heb ik 16.4 en in total heb ik 16.5 nodig om te slagen dus ik kom 0.1 te kort als ik 0.1 haal ben ik geslaagt voor WIskunde
-
Dan moet je dus een 8.3 halen :p?
-
-
Vind het echt heel vaag waarom je een 8.3 moet halen om te slagen... heeft dit te maken met een vak dat je veel minder staat?
-
Hoe kan dat keer 2 gaan?
Je SE telt 1x mee en je CSE telt ook 1x mee.
Als je op je eindrapport een 8,2 staat dan moet je nog een 2,8 halen om te slagen. -
is ingewikkeld snap het ook niet:$
-
Geloof ik begrijp je het gewoon verkeerd :p
-
Me hoofd is raar (door examens)
Participate now!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!