knip
Nieuwe lay-out
-
-
-
Het eerste wat mij opvalt is de breedte ; 1700px breed is wat te veel van het goede. Probeer eens 850px - 920px;
-
knip
-
Citaat van brentvdh
breedte: 1500 px
hoogte: 1700 pcReden waarom: Omdat er een genoeg aantal rubrieken op moeten kunnen.
Normaal zijn dit er zo'n 9, daarom ook zo breed.Maar het gaat vooral om kleur en uiterlijk
dus mensen met een monitortje met een resolutie van 1024x768(ja ze zijn er nog steeds) kunnen je website maar voor de helft zien?
-
knip
-
Zet er eens tekst in, dan lijkt hij heel wat mooier.
-
Als ik op je site kwam zou ik direct weer weggaan. Doe iets aan je kleurengebruik en "keep it clean"
-
-
Citaat van Guitar
Als ik op je site kwam zou ik direct weer weggaan. Doe iets aan je kleurengebruik en "keep it clean"
Ik wil niet afkraken verder, maar dit slaat werkelijk alles.
Als je zelf op een spelletjes site zou komen, doe je dat vrijwel altijd omdat je je verveelt of moe bent en niet weet wat je anders zou moeten doen. Tenminste ik...Als ik dan op je site zou komen zou ik gek worden, en pijn in me ogen.
Ik vind het kleurgebruik nogal opvallend, ik zou kiezen voor rustige en neutrale kleuren.
Ook zou ik kiezen voor een 3 x 3 combinatie, en de bovenste content menu's dichter op de rest te maken.
Het zweeft zomaar ergens rond, maak er iets meer een geheel van.Je komt er wel!:cheer:
-
Ik gaat met R.Mijnten mee, Dit doet pijn aan je ogen,
Ik zou gewoon even op andere spelletjes site's kijken, en daar een nieuwe layout van maken,
Gebruik iets donkere kleurenZoals je bij veel spelletjes site's ziet, Gebruiken ze meerdere kleuren
Rood, Blauw, Groen, Geel, Bruin, ets ets.Maar daarmee mooie effecten, en het staat al een stuk beter,
Verder inderdaad ook even de breedte aanpassen van je site,Houd het eventueel tussen 1024x768 of maak een systeem dat je dit eventueel via resolutie kan doen.
Met vriendelijke groet,
Georgo van den Bosch
Participate now!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!