Return to sender

  • Hallo daar,


    Een vriend van mij heeft gisteren een email gestuurd naar een andere vriend van hem. Gisteravond heeft hij als reactie op die email het volgende terug gekregen:


    PHP
    Onderwerp: RETURN TO SENDER
    Bericht:
    ###(+)##


    Is dit een automatisch bericht, waarbij iets mis is gegaan bij de bezorging? Of weigert de email van deze persoon de emails te ontvangen? Of is het een manueel gestuurd bericht?


    Ik kon zo snel nog niets vinden via Google. Wellicht is hier iemand die hier wat meer van weet.


    Alvast bedankt voor de hulp,
    Lodewijk

  • Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Lodewijk, is dit het enigste wat in het gehele bericht staat?
    Want Return to Sender moet ook een extra aantal regels hebben die omschrijft waarom.


    Headers al bekeken, wie weet staat daar wat in. Desnoods hier even plaatsen..

    1) Eigenaar & CEO // iSenses
    2) Eigenaar & CEO // HoodGangster
    3) Co-Owner & Captian @WMCity V3.

  • Het bericht bevatte verder gewoon het bericht dat mijn vriend gestuurd had, alsof het bericht gewoon gequote was. Verder niets wat erop wijst dat het een automatisch gegenereerd bericht is.


    Ik zal de headers zsm bekijken.

  • Hmm, je hebt best kans dat degene naar wie het verstuurd is zijn mailbox vol zit oid..


    Probeert hij te mailen naar iemand met een eigen mailserver? wss zit dar dan de fout..

    1) Eigenaar & CEO // iSenses
    2) Eigenaar & CEO // HoodGangster
    3) Co-Owner & Captian @WMCity V3.

  • Onderwerp: Returned email: Re: ********************.


    This is an informative message sent by ***********.


    The server was not able to deliver your email message


    Subject: Re: ********************.
    Date: Fri, 06 May 2011 10:32:03 +0200


    zon soort email?

  • Inmiddels weten we dat de ontvanger dit bericht zelf heeft gestuurd, omdat hij niet meer wilde reageren op het mailtje. Het was blijkbaar in fikse ruzie, die de ontvanger niet meer kon oplossen. Altijd gezellig! ;)


    Bedankt voor jullie hulp, dit topic gaat dicht.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!