Osama Bin Laden is dood!
-
-
Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
-
LOl hij is niet dood
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 03.05.11 12:45:59:
lol dat is echt nep
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 03.05.11 13:21:43:
Osama bin Laden was niet alleen de meest gezochte terrorist van de wereld, hij was ook nog een zeer productieve echtgenoot. Hij laat vijf vrouwen en 23 kinderen achter.Het zat hem in zijn genen. Zijn vader, Muhammed Awad bin Laden, was een Jemeniet en had 52 kinderen van meerdere vrouwen. Osama was nummer 17. Zijn moeder, Hamida al-Attas, was een Syrische en moest concurreren met de vele Saoedische echtgenotes van haar man. Osama had als enige van zijn halfbroers en halfzussen geen druppel Saoedisch bloed.
Tijdens de aanvallen van zondagnacht zou er ook een zoon van Bin Laden zijn omgekomen, maar dat is nog niet bevestigd.
-
maar hoe is het mogelijk dat osama bin laden zo lang heeft kunnen verstoppen en waarom moest amerika 8 maanden lang voorbereiden ze konden het toch ook in een paar dagen doen?
-
Toppunt van geduld: Verstoppertje spelen met Osama Bin laden
-
Ik had ergst gelezen dat Osama bin Laden het voordeel had om dat hij het volk achter zich had en hij was ook nog is stikten rijke
PS: Maar ik geloof het niet dat Osama bin Laden dood is
-
-
het is wel raar dat ze hem zo in zee hebben gegooid zonder ook maar iets van bewijs (h)
-
Er is bewijs?
Jullie zijn typisch de figuren die even snel een krantenkop lezen.
Als je door had gelezen had je gezien dat er DNA bewijs is afgenomen en dat dat overeen is gekomen met Osama.
Om even op het broer/zus verhaal te komen: hoezo zouden ze die willen verstoppen in een zwaar bewaakt huis? Die willen niks meer met Osama te maken hebben dus die gaan zeker niet het risico nemen gedood te worden. -
Ik heb gisteren een documentaire gezien. De special forces van Frankrijk die in opdracht werken voor Amerika hadden Osama in 2003 al in het vizier maar moesten toen wachten op bevestiging van Amerika. Tegen dat ze die hadden gekregen was de vogel al gaan vliegen. Volgens mij was/is dit één pot nat. (xD)
-
Jerre,
Ik denk het niet.
De Verenigde Staten en Barack Obama weten echt wel wat ze doen. Daarnaast geloof ik wel dat ie gedood is, dit is echt niet nep. Jullie willen het gewoon niet geloven omdat het een aantal keren mislukt is. Geloof mij maar, als het al langer dan 24 uur in het nieuws is over de hele wereld, op internet, radio, tv, kranten en via telefoontjes dan is het echt wel echt. Denk je dat Obama liegt? -
nee dat denk ik niet maar the true is outthere(h)
-
L.Groot
Ja iedereen liegt in Verenigde Staten hoe vaak heb ik op nos.nl
gelezen dat Osama bin Laden is dood ?Vaak genoegPS: Maar hij kwam wel steeds terug
-
heh kutzooi nu is mijn verstop maatje kwijt en ons spelletje was nog niet afgelopen ben al 10jaar naar hem opzoek en kon hem niet vinden
-.- -
het maakt toch niks uit wij hebben nooit last gehad van osama bin laden.
Hij is dood 210.000 nieuwen staan er op.
-
Eindelijk,
Ex CIA Agent eindelijk dood
Nu nog justin Bieber (xD)
ff ontopic, gelukkig dat ie dood is, alleen is het terreur nog niet bestreden. Deze zal door blijven gaan!
-
[V] Osama bin laden
[V] Sadam hussein
[0] Justin bieber
[0] Rebecca black(a)
-
Ja nu Justin bieber
-
hij is al voor de zoveelste keer dood! ..
-
ja idd justin bieber dat irritante mannetje kill him(h)
-
Participate now!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!