mollie probleem

• ik weet niet of ik dit bij de goede heb geplaatst maargoed.

ik heb dus een probleem met mijn mollie betaalsysteem met de telefoon. ik heb mijn partner id al goed gezet enz.
    maar nu als ik naar het nummer bel. dan word mij gevraagd om de code in te typen. maar als ik die code heb ingetoetst. zegt de vrouw aan de telefoon dat ze nog geen code hebben ontvangen. ik en mijn vriend hadden allebij hetzelfde toen we het betaalsysteem gingen uit testen. weet iemand waar deze fout kan zitten. of hoe ik een ander betaalsysteem kan maken. het is de bedoeling dat het een betaalsysteem is dat mensen bellen en dat ze dan credits krijgen

mvg herenveen

• ik heb met de mensen van mollie contact gehad. en ze zeggen dat ik geen betaalpopus gelinkt heb met mijn account. ze hadden het erover dat ik een microplayment manier moest gebruiken. alleen dan moeten ze als ze betaalt hebben roept de popup een link op. en in die link moeten de credits dan bijgeschreven worden. is er een php code waardoor er 60 credits bij geschreven worden?

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 19.04.11 21:12:04:
    is er niemand die een php code weet waarmee credits bij geschreven kan worden?

• 1) Leer een programmeer taal. Begin met HTML, doe dan PHP en leer erna JavaScript & jQuery.
    2) Wij kunnen niet alles (gratis) voorkauwen.
    3) Leer zoeken, er zijn voorbeeld classes beschikbaar. Die dien je uiteraard wel beter te beveiligen en van MySQL connecties en query's te voorzien. Hier kom ik dus weer terug op punt 1. Indien je ingelogd bent bij Mollie moet je naar deze pagina gaan:
    https://www.mollie.nl/beheer/b…iensten/documentatie/ivr/

Succes ermee ;).

• Of het nou te maken heeft met php4 of niet, waar wil je die backquotes voor gebruiken dan ? Ik gebruik ze echt letterlijk nooit.

Vertel eens, waarom zijn ze anders nodig ?

Wanneer het nodig is, is als je rare karakters in je tabelnaam gebruikt. [] bijvoorbeeld. maar wie gebruikt er nou nog [] in zijn tabelnaam?

1) Eigenaar & CEO // iSenses
    2) Eigenaar & CEO // HoodGangster
    3) Co-Owner & Captian @WMCity V3.

• Citaat van Kurene

Er staat nergens [] in een tabelnaam hoor ?:p

Dit is nou een voorbeeld van een nutteloze reactie.. ik zeg toch ook als je RARE Tekens gebruikt, dien je backquotes te gebruiken daar komt het teminste op neer als je het een beetje leest.

• Maar dat zijn juist dingen die je niet hoort te gebruiken in je mysql database,
    want dan is je mysql database niet goed opgesteld.

• Kunnen we het eventjes houden bij het probleem wat de topicstarter heeft? Ieder heeft zijn eigen manier van programmeren, en backticks zijn wel degelijk handig. :) Laat iedereen gewoon in z'n waarde om hoe hij programmeert.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!