script naar keuze

• Beste allemaal,

Omdat ik me de laatste tijd erg verveel wil ik iets gaan bouwen, ( in php)

Maar ik weet niet wat :)

Als iemand een leuke uitdaging heeft bouw ik dit kosteloos voor hem + als hij wilt bouw ik het ook in op zijn website. Het hoeft niet!

Dus laat je reacties horen en geef leuke ideeen die ik voor je kan bouwen.

Hosting Network Services. Special Firewalled hosting for crime games.
    Msn:** Stuur maar PM.

• Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Hallo,

ik heb altijd all een middeleeuws klikspel gewild :D en ik zie ze niet echt veel op het internet maar het lijkt me moeilijk te maken maar als je dit voor me wilt doen zou het heeeel leuk zijn :D (L) dan kan ik btw wel de hosting.. domein enzo kopen.. :D

Paar ideeen:
    Dat je een ridder kan zijn van de;
    Goeie kant(Bringers of freedom & light)
    Slechte kant(Bringers of darkness & evil)
    neutrale kant(de verraders van goed en slecht??)

en bevoorbeeld dat je een paard kan kopen
    en bepantseren.. zelf zwaarden en armour enzo kan kopen en dragen
    een eigen kasteel om in te schuilen (die vervolgens ook kapot kan gemaakt worden door medespelers, de vijanden dus)
    en dat je vecht om eer.. met een highscore en guilds
    etc. maakt niet uit wat ik vind alles leuk dat met de middeleeuwen temaken heeft :D

(btw weet je wat me ook leuk lijkt hoewel sommigen dit misschien niet goed vinden er zijn vast heel veel mensen die dit wel leuk zullen vinden.. Er zijn niet zoveel games die temaken hebben met hacken.. en dat lijkt me ook heel leuk :) dat je dan van die hack missies hebt enzo.. maar dan heb je misschien er ook een beetje verstand van nodig, als je zulke dingen wilt bedenken dus dat valt denk ik af..? "niet iets om te leren .. gewoon voor de lol om te spelen als een hacker of een cybergaurd bv.")

Mvg, H4x0r666(Lorenzo)(a)

O o
    /¯/__________________________/¯¯
    | <๖ۣۜJunior Front-end Webdeveloper/>
    \_\¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯\__
    /||\
    /¯\
    Never be afraid to try something new. Remember that a lone amateur built the Ark. A large group of professionals built the Titanic.

• Misschien heb ik het verkeerd getypt ofzo, het gaat om een script, een optie of iets extra aan een game of andere website

• Ik zou graag een ingame admin paneel willen (laten) bouwen. Ik heb een project Klik ik wil hem releasen met een ingame admin paneel. Je krijgt naamsvermelding etc erbij, meerdere mensen hebben al scripts gedoneerd en zijn ook blij dat hun namen erin werd verwerkt. Ook hoeft het niet released te worden, maar kan ik hem ook voor zelf gebruik maken. Maar de eerste optie van mij lijkt me beter voor iedereen :)

Giotjuh,

• Citaat van jgdonleach

@F.Ajeti het gaat om een extra script geen SOURCE.

[offtopic]Lezen word moeilijk[/offtopic]

Het staat niet in de start post.:S
    Ik zoek nog een maffia poker script!
    Kan je dit maken? extreme?

• Ik heb wel een leuke uitdaging voor je :)

Vereist php en jquery en html kennis.

Voor GameSig ben ik van plan om een preview knop te maken. Als op preview knop geklikt wordt dan:
    Zonder de pagina te herladen moet er een image verschijnen in een divje. Image moet gemaakt zijn via php omdat uit een externe achtergrond kan bestaan en verschillende opties die gekozen worden via een form op dezelfde pagina.

Via jquery zal dus een request gedaan worden en dan moet er dus via via php het plaatje gemaakt worden maar dat plaatje moet ook weer verschijnen.

Dit kan ook natuurlijk ook met een iframe, maar dat is nou niet echt bepaald elegant.

Groeten,
    Tim

• Citaat van F.Ajeti

Het staat niet in de start post.:S
    Ik zoek nog een maffia poker script!
    Kan je dit maken? extreme?

Ajeti, in de topic titel staat al script naar keuze, niet source naar keuze.

1) Eigenaar & CEO // iSenses
    2) Eigenaar & CEO // HoodGangster
    3) Co-Owner & Captian @WMCity V3.

• Ik wil een keertje een leuke uitdaging om te maken,

niet een simpel flyover javascript image generator,

Een simpele uitbreiding zoals moorden in een game.

Ik wil iets waar ik me hoofd over moet breken en goed over na moet denken, Dat wil ik voor jullie bouwen.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!