Ik heb een disco spel logo gemaakt, en ik wou graag jullie mening erover weten!
klik hier voor ware grote
disco spel logo
-
-
-
nice
-
Laat je spel eens zien?
-
Mooi design, zou beter worden als je de randen op smooth/soft zet
-
-
plus de kleuren passen echt bij de thema "disco"
-
-
-
Tis niet echt een logo maar meer alleen een Tekst.. Misschien nog een mooie cartoon erbij?
-
-
ScarefaceZ,
Google veranderd zijn logo ook regelmatig en vaak hebben ze grappige of nieuwsgebonden logo's met meestal ook plaatjes en cartoons.
Wat jij zegt klopt dus per definitie niet.De kleurencombinatie is wel mooi voor een discospel, ik vind hem alleen een beetje vloekwaardig overkomen en een beetje leeg..
-
wat is vloekwaardig?
[offtopic]jij bedoelt die google doodle, dat is niet echt het logo he[/offtopic]
Citaat van L.GrootScarefaceZ,
Google veranderd zijn logo ook regelmatig en vaak hebben ze grappige of nieuwsgebonden logo's met meestal ook plaatjes en cartoons.
Wat jij zegt klopt dus per definitie niet.De kleurencombinatie is wel mooi voor een discospel, ik vind hem alleen een beetje vloekwaardig overkomen en een beetje leeg..
-
-
Nou, de achtergrond en de tekst komt vloekwaardig over (dus het vloekt, net zoals bij kleding). Verder ziet hij er mooi uit hoor ;).
Probeer eens een andere achtergrond kleur, misschien ietsjes lichter. -
Citaat van L.Groot
ScarefaceZ,
Alleen moet je tegenwoordig oppassen met logo's die je regelmatig veranderd,
Aangezien google sinds kort een pattent heeft op een systeem dat dit doet,Hier te lezen op twekers.net:
http://tweakers.net/nieuws/734…gt-patent-op-doodles.html -
Ik ga proberen er nog een zelfgephotoshopte discobal bij te zetten
Citaat van L.GrootScarefaceZ,
-
Je moet wat in het logo verwerken een plaatje ofzo
-
Participate now!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!