• Hallo iedereen,
    Ik zit met een probleem, ik gebruik de source Al Pacino en wou een javascript timer bouwen. dit werkt perfect alleen telt die af in seconden.


    Nu vroeg ik mij af, of ik dit ook met minuten + seconden kon doen.


    Alleen heb geen ideé hoe ik dit moet doen, zou iemand mij hiermee kunnen helpen?


    Alvast bedankt!


    Gr,
    Knowboard.

  • Citaat

    In de Banditi of Criminolz source zit volgensmij zo'n timer die jij bedoeld. Moet je alleen de javascript(s) eruit slopen.


    Daarvan leer je niet programmeren. En als dat net zo briljant is geprogrammeerd als de rest van die sources dan zou ik het maar lekker laten zitten waar het zit...


    Om het aantal minuten en uren uit een aantal seconden te halen kun je gebruik maken van de modules, een voorbeeldje in Javascript.


    PHP
    var totaalSeconden = 186;
    var weergaveSeconden = totaalSeconden % 60;
    var weergaveMinuten = (totaalSeconden - (totaalSeconden % 60)) / 60;
    
    
    alert(weegaveMinuten + ' minuten en ' weergaveSeconden + ' seconden');
  • Oke, ik heb m'n post even aangepast.
    Ik had de timer hierboven geprobeert, en dit werkte niet.


    ben toen echter opzoek gegaan naar modules ect. en heb informatie gevonden en ben eens aan het knutselen gegaan. Nu heb ik dus een werkende lopende timer. met minuten / seconden (desnoods uren.)


    Nu lopen ze soms verkeerd, je klikt bijv op Misdaden en het zegt 01 minuten en 58 seconden. enkele seconden daarna (zonder refresh ect) staat 01 weer op 02. (2 minuten dus.)


    Welk format zal me database als timer moeten hebben? Timestamp, Date/Time?


    Alvast bedankt.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!