• Hier draai ik ook al FF4 sinds die uitkwam. Maar het ligt eraan welke browser je vertrouwd mee bent. Ik was eerst ook een grote van van Google Chrome. Toen probeerde ik een keer Firefox en tot nu toe bevalt het me prima!

• ik gebruik zelf ook opera voor dingen

dus ga geen dingen zeggen die jij niet weet wat ik wel weet of niet weet
    terk geen conclusie als je het niet zeker dus houd gewoon je smoel dicht okee

• [offtopic]

Citaat van Terr0r

Wow, daar werd ik een beetje duizelig van xD[/offtopic]

Hou het rustig jongens. En Terr0r de interface lijkt wél veel op die van Opera. Maar ze kunnen zich ook hebben laten inspireren. And who cares?! Het is een prima browser.

• Citaat van Terr0r

ik gebruik zelf ook opera voor dingen

hier het levende bewijs:

[offtopic]en misschien iets vriendelijker zijn:@ (vooral dat je zelf fout was)[/offtopic]

• Citaat van Terr0r

ik gebruik zelf ook opera voor dingen

wat denk je te bereiken met je grote mond?

laat je zelf eerst goed informeren want de opera en de nieuwe firefox lijken wel op elkaar..

• Browsers lijken allemaal op elkaar.. Alleen allemaal met hun eigen herkenningen..

De nieuwe versie ziet er lichter uit, minder groot. Mis enkel als ik een plaatje wil zien in nieuw tabblad dat ik daar voor kan kiezen (rechtermuisknop).

Verder heb ik google chrome nu mijn standaard browser afgemaakt, en firefox als nieuwe standaard browser gekozen.

En hij ondersteund geen html5?

• Ik vind het gewoon geen Firefox meer.
    Firefox was altijd special en qua uiterlijk kenmerkte het zich van alle andere browsers. Toen kwam de nieuwe browser Google Chrome en hebben ze gewoon beetje de inhoud en stijl van Chrome en Opera overgenomen.
    Niks nieuws dus.

Kenmerken Chrome:
    - Laad snel, wat we van Google gewend zijn
    - Loopt niet snel vast en áls het vastloopt brengt Chrome je ervan op de hoogte en niet Windows zelf
    - Heeft veel (handige) Google functies geïmplanteerd
    - Een unieke en snelle stijl

Kenmerken Firefox
    - Laad meestal niet snel, gebruikt veel geheugen en kan vastlopen.
    - Heeft veel uitbreidingen (add-ons)

Firefox heeft een aantal dingen van Chrome overgepikt net als de stijl van Opera, maar toch werkt het een stuk slomer. Firefox snelheid dus.

Ik raad dus mensen met een oudere PC of mensen die snel iets willen opzoeken Chrome aan, mensen met een nieuwe PC en die het niet erg vinden als het eens vastloopt raad ik Firefox of Internet Explorer aan maar alsnog niet Firefox 4.

Dit is mijn mening dus als je een andere hebt, houd hem lekker maar ik ben niet van gedachten te veranderen en ik behoud gewoon mijn oude Firefox installatie en Iron installatie.

• Is het mogelijk dat opera sneller is dan chrome?
    dat ervaar ik althans zo...

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!