HTML 'ul' tag probleem

  • Beste CriminalsPoint leden,


    Ik ben momenteel bezig met een nieuwe layout in te bouwen in mijn portfolio,
    Het gaat hier om een template wat ik van internet heb afgehaald, en wil dit op enkele punten wijzigen,
    Zoals i.p.v. een nieuwsbrief form had ik graag mijn Social Networks onder in beeld gehad.


    Maar als ik deze nu toevoeg dmv een 'ul' en 'li' tags dan komen mijn social media icons onder elkaar te staan en niet naast elkaar. (zoals hij dit bij het menu wel doet, met de 'ul' en 'li' tags


    Hieronder vinden jullie een verzameling van hoe het in HTML gemaakt is, hoe het in CSS gemaakt is en hoe het eruit zien in Safari.
    http://dl.dropbox.com/u/19982846/Portfolio%20probleem.jpg


    Hierbij ook nog de link naar het portfolio online: http://mlormans.com/new2


    Weet iemand waardoor dit komt? en dus hoe op te lossen?

    Met vriendelijke groet,
    Mathijs Lormans


    Designer / Sustainability expert: Lormans Design
    Design, Engineering and Development
    Bouwkundig ontwerp, tekenwerk, advies en projectmanagement!
    3D modeling en 3D printing

  • FrankY,
    Mijn excuus maar ik snap niet wat u bedoeld met uw reactie,
    EDIT
    Ik heb het plaatje nogmaals bekeken en snap nu wat je bedoeld,
    Dit klopt inderdaad volledig, maar ik heb de CSS niet gemaakt, deze zat zo bij de layout (dus misschien dat deze later inderdaad nog beter moet/kan/ga optimizen)


    @Perrytje11,
    Zoals al aangegeven is dit een gratis layout van internet, en de rest van de layout o.a. het menu wordt ook opgebouwd met <ul> en <li>, En dit leek mij ook een handige manier om de icons makkelijk langs elkaar te krijgen met een space ertussen (zoals dus bij het menu gedaan wordt)


    Maar jij denkt dus dat ik het beste gewoon een simpele 'table' kan aanmaken en hier dan de icons in?

    Met vriendelijke groet,
    Mathijs Lormans


    Designer / Sustainability expert: Lormans Design
    Design, Engineering and Development
    Bouwkundig ontwerp, tekenwerk, advies en projectmanagement!
    3D modeling en 3D printing

  • Ik heb momenteel gewoon een simpele table gebruikt zonder breedtes en hij pakt mooi de maximale breedte van de div en lijnt daarin alle td's inuit


    Dit gebruik k nu dan als oplossing,
    Indien iemand anders nog een betere oplossing heeft graag even melden, dan zal k dit uiteraard overwegen

    Met vriendelijke groet,
    Mathijs Lormans


    Designer / Sustainability expert: Lormans Design
    Design, Engineering and Development
    Bouwkundig ontwerp, tekenwerk, advies en projectmanagement!
    3D modeling en 3D printing

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!