Beste,
Ik ben met een nieuw project bezig voor tutorials (voor designers). Wat voor designtutorials zouden jullie graag zien?
Mvg,
Maks Jorritsma
MJorritsma.nl
Beste,
Ik ben met een nieuw project bezig voor tutorials (voor designers). Wat voor designtutorials zouden jullie graag zien?
Mvg,
Maks Jorritsma
MJorritsma.nl
ik ben aan het spelen met 3d dus als het kan 3d
Goed idee! Maar om te beginnen wil ik toch wat meer bij de basis blijven. Er zijn namelijk nog maar enkele tutorials. Maar wel een erg goed idee voor in de (nabije) toekomst!
Dan zeg ik text effecten of signatures ofzo/
Nah zou gewoon een aantal simpele tips wat je vaak ziet bij beginners die fout gaan.
Maak bijv. een aantal verschillende menu's en leer mensen hoe dat moet zodat ze he tkunnen toepassen. Of Leer ze duidelijke verdeling van een site te maken. Zodat je geen 600x800 layouts krijgt.
gr,
Stan
PS: ik heb nog een aantal tuts liggen die ik voor tutsplaza hebt gemaakt. Als je een leuk idee hebt om een aantal tuts bij elkaar te zetten mag je die ook wel gebruiken.
Gemiddeld layout is meestal 800 breed.
want iedereen zit tegenwoordig wel aan de 1287x786 of hoger
@ Stan
Tips zouden inderdaad ook goed passen op de website. Bedankt voor de tip!
(Check je PM)
@ Insaneflame
Teksteffecten ben ik inderdaad ook al wat mee bezig geweest, omdat ik merk dat veel mensen daar wel wat aan hebben. Signatures zou ik ook wel wat mee kunnen. Bedankt voor de tip!
[offtopic]@ eeyk
Kan je mijn vraag niet lezen? Ik vraag of je ideeën hebt, niet om andermans ideeën af te kraken. Reageer dan gewoon niet.[/offtopic]
Misschien omdat ik velen zie die geen menus kunnen maken en content allemaal met gradient van zwart naar wit doen...
Miss hoe maak je een layout net als Bulletstar.net etcetera?
Ik zat er inderdaad zelf ook al aan te denken om gewoon een layout te maken met stappen. Maar het probleem is dat dit dan wel 100den stappen zullen worden. Dus misschien komt dit later met een filmpje.
transparantie?
@ Guitar.
Daar heb ik een ander topic voor gestart.
Misschien een tut over de resoluties van alles.
layouts,banners,avatars etc....
Een goede slice EN BASE tutorial. dan zullen jullie vast denken hu die zijn er genoeg, maar ik word er ziek van dat er 1000den filmpjes op YouTube staan hie je een layout sliced maar basen ho maar, daarom wil ik dus graag een base tut;)
@ diamondboy
Slicen en basen is hetzelfde. Alleen hebben mensen verzonnen dat het anders is.
Daarbij, is het wel een goed idee. Gewoon een simpele layout vanaf 0, in photoshop ontwerpen en daarna slicen (in html zetten).
@ insaneflame
Goed idee, dit zal er ook zeker komen!
@ eeyk
Zoals ik al zei, a.u.b. reageren als je een idee / voorstel hebt.
Een tut, maar dan in de verschillende 'photoshops' uitgelegd. Denk hierbij aan PS, GIMP, paint.net et cetera.
Basen hoe je van photoshop omzet naar html/css. hoe je het goed en foutloos based.
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!