hoerenkeet veiling

  • hallo cp leden


    ik heb op me site de hoerenkeet geinstaleerd maar je krijgt bij hoerenkeet zelf wel van koop hem want hij is nog niet gekocht enzo maar zodra je bij de veiling komt staat er niks te koop weet iemand hoe dit kan of heeft iemand een goede veiling ?


    mvg.henry

  • nee gaan jullie zelf maar eens leren PHP te snappen want jullie kijken zelf niet eens jullie uploaden maar een eind weg en kijken of het werkt zonder zelf maar eens goed in het script te kijken..


    Lekker makkelijk : ik heb een criminals en verdien geld... <-- ja omdat alles geript is en ik zelf geen verstand ervan heb



    Sorry voor mijn reactie maar word er een beetje MOE van

  • klopt idd het is niet echt leuk sommige mensen doen niks meer zelf aan hun script ze wachten tot de update hier komt en instaleren het! zoek een uitdaging zorg dat je spel goed word! je doet iets voor je spelers en je leert zelf php. :cheer:


    zo heb ik al de xml's van die nieuwe games van banditi uitgezocht na een week heb ik het bijna helemaal werkend (dat is leuk voor de spelers) en ik heb weer wat nieuwe dingen geleerd.


    dus mensen plzz verdiep je een beetje in php als je een criminals hebt en ga niet alles hier vragen verzin iets nieuws bij je game

  • Helemaal aansluitend bij de reacties hier boven mij, heb ik een voorstel voor TS:
    Jij plaatst hier jouw veiling, en wij leggen jou uit hoe je het moet aanpassen, aanpassen doe je zelf, we geven je alleen tips.


    Als iedereen zich hier ook even aan houd zou leuk zijn, dus geen codes uit het script kopiëren, maar enkel tips geven.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!