Game

• 2011-02-28 21:57:20
    Wegens het nog niet ontvangen van geld of bewijs van betaling NA 17 dagen zet ik deze game weer te koop want kan niet blijven wachten op Robin.
    http://www.criminalspoint.com/…2/1/Tuneracer-game-1.html

Met dat de markt verzadigd is met maffia game's en nog niet met tune race game's en hier nog wat mee te doen is om geld te verdienen bied ik 5 licentie's te koop aan voor 25 euro per stuk wat niet duur is als je ziet wat je er voor terug krijgt.

Buy 1 lincetie zonder doorverkooprechten 25,-

Buy Al 120,- Met doorverkooprechten

Te betalen via overschrijving.

http://tuneracer.nl

Demo/demo

Crew deze site is nog steeds in mijn bezit en is nog niet verkocht geweest (Aangekocht bij Jan sloos met alle rechten), dus bannen voor deze reden is zinloos, ook niet voor dubbel account want dan kun je 85% van deze site bannen. Ban de juiste persoon voor de juiste reden.

• Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Toen ik voor het eerst deze source zag wou ik hem gelijk al kopen .. maar de topic was gesloten en nu maak ik me nogal zorgen.. zie reden: [offtopic]ik heb gehoord dat deze meerdere malen zomaar is doorverkocht en hiervoor ook een topic was aangemaakt en die ook gesloten is.. (+verkoper = banned :O)
    is dit te vertrouwen??

sry dat ik me zorgen maak .. maar zie deze topic maar^^ http://www.criminalspoint.com/…12308/Tune-Race-Game.html[/offtopic]

Mvg, H4x0r666(a)

O o
    /¯/__________________________/¯¯
    | <๖ۣۜJunior Front-end Webdeveloper/>
    \_\¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯\__
    /||\
    /¯\
    Never be afraid to try something new. Remember that a lone amateur built the Ark. A large group of professionals built the Titanic.

• Robin en Kurt hebben alle rechten samen

Tunegame.nl (robin) / Tuneracer.nl (kurt)

Het was mijn fout dat ik hem 2x verkocht had, maar wij 3e kunnen er best mee leven dus ik bemoei me er verder niet mee.

Script is trouwens 100% uniek, niet zoals perfect-tuning die heeft het omgebouwd vanuit een Maffia.

Succes met de verkoopt, de volgende eigenaar(s) sta ik niet eens meer tewoord want het is niet meer van mij.

• btw bij Tankstation en wapenhandel gaat de menu anneens op een andere plek staan..?? wrm dat en er zijn geen opdrachten.. , op sommige pagina's bevatten de teksten vreemde tekens daarmee bedoel ik van die Vierkantjes.. hoe komt dat?

en bij vip voordelen springt de pagina anneens omlaag lol^^

valt dit nog op te lossen? (a)

en als ik vragen mag wat is er meer als je hem voor 100 euro.... koopt??
    inplaats van 25 euro.. mag je de script dan door verkopen?

Mvg, H4x0r666 (h)

O o
    /¯/__________________________/¯¯
    | <๖ۣۜJunior Front-end Webdeveloper/>
    \_\¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯\__
    /||\
    /¯\
    Never be afraid to try something new. Remember that a lone amateur built the Ark. A large group of professionals built the Titanic.

• Heb hem even uitleg gegeven via persoonlijk bericht. Zit inderdaad zo als je de volle pot betaald krijg je alle rechten dan neem je mijn rechten over en kan ik niet meer verder verkopen of gebruiken.

• Citaat van cwcw

Sorry maar wou heel ff iets melden wat ik zeer grappig vond,
    een volkswagen polo gti ahhahahahahahahah sorry het moest even eruit

Wat is er grappig dan? Dat bestaat tegenwoordig gewoon.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!