Gamescript V0.2 beta release

  • Dit is custom cms. En deze versie is gewoon aangepast van een nulled systeem


    Hierbij heb ik de mods ook een screen gestuurt. Op sitedeals is de gene die hem verkocht al gebannen na bewijs van dat deze source van customcms.net is.


    Zo zie je maar weer zoeken en je vind de screens.


    Waarom ik zag dat deze ilegaal is omdat deze een nextgen temp gebruikt van customcms.net.


    MVG Mike

  • Jullie hebben het goed gezien ;) dit is vn eric hills zijn script maar heb volledige licenti gekocht voor 300$ in de tijd toen hij gestopt is en nieuw bedrijf kwam en nieuwe site. Waarom deel ik dit? Ik heb er dagen aan gezeten om de code deels te herschrijven vroeger en de meeste bugs er uit te halen. En dacht ook dat jullie er blij mee zouden zijn ik verkoop dit niet ik deel gewoon wat gestopt is en wat ik verder zou willen zetten. Groeten

    Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 06.03.11 03:34:51:
    Ik heb er nog iets aan toe te voegen. Custom cms is gestopt met het verderzetten van deze versie 5 jaar terug 4 jaar terug kon je de versie kopen met alle rechten. Heb ik gedaan dit heb ik dan aangepast en wat aan toegevoegd. De NeXT gen layout heb ik ook gekocht maar als het iligaal is maak ik er een andere voor

    Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 06.03.11 03:38:39:
    Nox2 gaat binnenkort online. Daar delen we het script op met alle uitbreidingen. Nox2 is ook een game development bedrijfje voor gratis 3D games ons eerste mmorpg komt ook binnenkort uit

    msi wind u 100 netbook/ dual boot/ macosx / win 7 ultimate / 2GB ram / 640 gb hd / capacitive multitouch touchscreen / 24%oc :piraat: next: tablet pc er van maken:p

  • Topic wordt gesloten omdat de hier aangeboden source illegaal wordt aangeboden.


    Totdat het tegendeel bewezen is blijft dit topic dicht. TS kan mij de licentiegegevens sturen. CustomCMS is een CMS script dat nog actief wordt ontwikkeld door Queen B Media, die hebben alle rechten. Er zijn géén doorverkooprechten verkocht.


    Voor alle downloaders: het gebruik van deze source is illegaal en strafbaar.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!