Hosting Bedrijf

• Hallootjes,

Ik heb een beetje op het internet zitten kijken, en ik kwam met het idee om een Webhosting op te zetten. Alleen nu is mijn vraag, wat heb ik hiervoor nodig, en wat moet ik hiervoor doen? Er is een ruim budget aanwezig dus dat maakt niet uit.

Nils

• Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Ik zeg alleen dat je kunt doorbreken met iets extra's en een RUIIIIIIMMM budget. Met slechts een VPS/Reseller gaat het je niet lukken. Het gaat je uiteindelijk wel lukken, als je een naam opbouwt en klein begint, maar geloof mij, dat gaat je echt een paar kosten. Met een groot budget kan je het sneller laten verlopen!

• eerst moet je nadenken

Hoezo hosting?
    Wat maakt mij anders dan anderen?
    Wat als het niet gaat lukken?
    Hoe zit het met promoten?

zo zou ik starten anders niet :P

wat nodig is snelle servers met webtalen geinstalleert
    En een uniek(of goedkoop) hosting site

ps. wat godborn bedoelt met ruim budget is €2500+

• als je erg goed en slim om kan gaan met geld, veel verstand van servers hebt, goede support, promoters enz...
    Dan is rond 2000 goed :D

Liefst kan je samenwerken met iemand die JIJ het best vertrouwt, ook hetzelfde doet en goed kan samenwerken.

Het is niet iets wat je 1,2,3 kan doen

ps. ik wil je niet afkraken maar er is veelste veel concurentie niet alleen in nederland ook belgie, amerika enz!
    Dus zou er niet aan beginnen

• Je kan ook echt zien wie er verstand van heeft en wie niet.

Ik raad je aan om mensen met ervaring dat soort zaken te vragen, maak bijv. een topic aan op SiteDeals en vraag om wat tips e.d

Succes:cheer:

• Wat heel belangrijk is , is dat je verstand van zaken hebt.
    Want als een klant van jou vragen heeft of hij heeft een module nodig
    Die jij nog niet op je server hebt moet je dat wel kunnen instaleren
    Ook is er een mogelijkheid dat de server beheert wordt

Maar als je daar vragen over hebt kan je mij wel een om stuuren
    En kan ik je advies geven en Mischien wel een gepaste aanbieding

• Je hebt een goede server nodig.
    Goede support kunnen leveren.
    Plan om klanten te trekken.
    Een goed klanten & bestel systeem.
    Oke heb je KVK & BTW nodig anders kom je niet betrouwbaar over.

Je moet de prijs laag houden, en geen addertjes onder het gras.
    Verder moet de Layout vlekkenloos zijn, en het Klantenpaneel overzichtelijk.

Ik wens je veel succes, concurrentie heb je niet je bent je eigen hostingbedrijf.. oke Versio heeft 20.000 klanten ofzo.
    Maar jij bent al blij met 100-1000 klanten.

Verder is het de vraag waar je klanten ontvangt, Aangezien er bedrijven zijn die liever praten.

Veel Suc6!:cheer: (P.S je hebt PM)

• Voor een goede server ben je al rond de 3000 ? kwijt, daarbij heb je colocation nodig en diverse software en later meerdere servers waardoor je toch wel een xx xxx budget nodig hebt.

• Begin simpel met een goede VPS...
    En naarmate je meer klanten krijgt , koop je meer software , neem je bijvoorbeeld iemand aan en ga je voor een grotere vps of server.

• 1, Kvk nummer + BTW Nummer (Geeft vertrouwen)
    2, een goeie pakkende domein
    3, een Goeie website wat zakelijk overkomt en vertrouwlijk
    4, een goeie server (Begin als je enkel reseller en shared wil aanbieden met een vps)
    5, Als je vps te klein wordt neem een Dedicated.
    6, zorg voor goeie promotie
    7, neem een goeie algemene voorwaarden en deponeer deze bij de kamer van koophandel.
    8, Zorg er voor dat je goed kan boekhouden, dit omdat je als je kvk neemt btw moet gaan afdragen.
    9, zorg voor goeie standby tijd mochten klanten je willen bellen.

Tevens ik had een budget van 50.000 euro en heb er in het begin maar 1500 in hoeven steken, dus met 2 duizend red je het wel.

Oja nog 1 ding zorg voor een goedkope provider (Mocht je beginnen weet ik wel een voor je)

PB me maar als je meer informatie wilt omtrent webhosting (heb een eigen bedrijf hierin)

• Even vraagje, weet je wel uberhaupt hoe je in de root moet komen van je server? Zo niet, ga dan eerst heel wat vaardigheden krijgen.

2000 budget is wel klein he, mja je moet ergens beginnen.

Succes in ieder geval.

• Vraag je zelf eerst eens af, wat jouw toegevoegde waarde is, ten opzichten van de duizende hosts die er al zijn ! prijs/kwaliteitsverhoudingen,wistmarges,betrouwbaarheid enz. enz.

• ik kan je een gratis reseller gegeven, top kwaliteits hostings. Worden per direct naar het adress gestuurd ( inlog gegevens voor direct admin & ftp, ) gebruik het zelf ook voor xlwebs.

Gezonden roken? Goedkoper roken? Stoppen met roken?

Bestel de elektrische sigaret op elektrischsigaret.nl
    Goedkoopste elektrische sigaretten webshop van nederland.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!