Jquery Effect

• Hey,

Ik ben nu druk bezig met mijn avatar project, k heb uiteindelijk mijn eigen site gesliced omdat de 1e slicer niet genoeg kennis, 2e kwam zijn afspraken niet na.

Maar nu stoot ik me tegen een probleem aan, nu ik mijn site wil opvullen met jQuery.

http://api.jquery.com/slideToggle/ dit effect wilt ik hebben.

PHP
    <h1>Call credits</h1>
                <p>
                    <ul>
    					<li><a href="index.php?p=credits">- Callcredits bestellen</a></li>
    					<li><a href="index.php?p=vip">- VIP account kopen</a></li>
    					<li><a href="index.php?p=spendcredits">- Callcredits uitgeven</a></li>
                    </ul>
                </p>

Daarop wil ik het hebben. Maar hoe moet ik dat doen ?

Mvg,
    Frenzo

• Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Bever.

als je het niet wil doen wat andere zeggen waarom vraag je dan hulp.
    want volgens mij moet het inderdaad in divs.

zet anders het volledige script neer en niet alleen 8 regels van het menu.

:sst:
    :cheer:

• Wie zegt dat het in divs moet? Alleen maar omdat het in het voorbeeld staat, moet het in divs? Nee. Kijk maar naar de selector van het voorbeeld; daarin staat #clickme. # staat voor ID, . staat voor class. In het bovenstaande voorbeeld zou je deze lijst kunnen selecteren met ("ul"), maar dat lijkt me niet handig omdat je het dan op ELKE lijst doet. Voeg daarom een ID toe (bijvoorbeeld ul id="menu", en selecteer 'm daarmee.

Frenzo, ik denk niet dat dit de goede functie ervoor is. Kan je niet beter tabs gebruiken, of wil je het onder elkaar zetten? Nu laad je namelijk nog niet de content in een bepaald venster, waarvan ik de indruk krijg dat dat toch de bedoeling is. Je kan er een function inzetten die dat doet, maar daar ben ik verder niet echt bekend mee :)

• PHP
    <h1>Call credits</h1> 
                <p> 
                    <ul> 
                        <li><a href="index.php?p=credits">- Callcredits bestellen</a></li> 
                        <li><a href="index.php?p=vip">- VIP account kopen</a></li> 
                        <li><a href="index.php?p=spendcredits">- Callcredits uitgeven</a></li> 
                    </ul> 
                </p>

PHP
    <script>
        $("button").click(function () {
          $("p").slideToggle("slow");
        });
    </script>

Gebruik hem dan zo? Of wil je ook nog de <h1> weghalen?

• Het is de bedoeling als je op Call Credits klikt dat dat menutje open gaat dan zeg maar.

Ik weet echt niet hoe jQuery werkt dit is de 1e x dat ik er zo mee werk..

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!