Maffialayout
-
-
Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
-
-
Mijn ingame:
-
-
Dat ligt aan jou?
-
-
-
Citaat van Guitar
Mijn ingame:
Leer is zelf een layout maken. Inspiratie van Rick's layout en van deze layout: http://stijnghillebaert.be/portfolio/layouts/maviose.png
Laag man, nog lager dan Turpan in China. -
Kan ik nooit een layout maken zonder afgezeken te worden? Ik heb medelijden met de designers van de toekomst, die zullen het nog moeilijker hebben om iets te maken zonder beschuldigt te worden van namaken. Kinderachtig hoor.
-
-
-
hahahahahah hij lijkt dus totaal niet op de maviose layout MAVIOSE, erg mooi gedaan guitar:)
ik zie nergens bij maviose een menu links een menubalk boven een schermpje met de statistieken dus zoals ik dat zegt welluh geript, nogmaals goed werk guitar:)
[offtopic]hopelijk leren de zeikerds er wat van [/offtopic]
-
[offtopic]Fijn dat er ook nog mensen met verstand op CP zitten.[/offtopic]
Graag een feedback? Ik kan hem nog aanpassen :}
-
misschien iets lichtere kleuren, verder ziet hij er geweldig uit;)
-
-
Het bruine in de content misschien ook in de kleuren welke je voor de rest had gebruikt.
-
Ok, dit zal morgen komen
-
Licht het toch niet aan mij.
Maviose je snapt mij
-
rickown
Nene, ik zal heus jouw layout niet rippen, er zijn wel mooiere layouts waar ik inspiratie kan opdoen. En verder lijkt hij TOTAAL niet op die van Stijn? (in Maviose's reactie? En bovendien als het goed is is er morgen een winnaar. Dus als ze op elkaar lijken mag Robin de mooiste kiezen.Maar ja ik zal wel een zeikerd zijn en het allemaal fout hebben. Ik zal wel niet meer meedoen aan contest waar coole kerels als Rickown aan meedoen, die geven geen feedback maar zeiken je ontwerp af
-
Participate now!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!