• Hallo,

Weten jullie misschien wat ik aan mijn list.php moet veranderen zodat ik dit krijg bij de online lijst:

voor de klikkers -> http://img198.imageshack.us/img198/638/onlinelijst.jpg

dit is mijn list.php :D

heel erg bedankt als je me hiermee even helpt ;)

Mvg, H4x0r666

O o
    /¯/__________________________/¯¯
    | <๖ۣۜJunior Front-end Webdeveloper/>
    \_\¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯\__
    /||\
    /¯\
    Never be afraid to try something new. Remember that a lone amateur built the Ark. A large group of professionals built the Titanic.

• Kom op, ga je voor zoiets simpels, al vragen?

Als je zo'n lijstje wilt, moet je gewoon alleen de naam opvragen en het id, hier een href aan hangen en alles achter elkaar laten plakken met een komma en een spatie na de komma, klaar.

Script werkt.

Met vriendelijke groet,
    Kevin

• ja maar want ik heb er al een scriptje in staan die bij de ledenlijst wat extra dingetjes weergeeft zoals clan, contant en power maar kan ik dat ook veranderen gwn in dezelfde php bestandje.. dat, dat gedeelte gwn weg is? in de online lijst.. (het moet er wel blijven in mijn ledenlijst.. ehm) en dan gwn in 1 box de namen showt.. (zoals in het voorbeeld plaatje) misschien is dit simpel voor jullie maar nog niet helemaal duidelijk voor mij. Van Daar Deze vraag (a)

Mvg, H4x0r666

O o
    /||\
    /¯\
    Never be afraid to try something new. Remember that a lone amateur built the Ark. A large group of professionals built the Titanic.

• maar dan zit de oude coding er eigenlijk voor niks in.. en zal ik dat ook weer moeten aanpassen :hmm:

O o
    /||\
    /¯\

• je kan ledenlijst toch kopieeren? maak je een online leden voeg je paar dingetjes toe zoals online poppetje en dan kan je ook nog eens dingen makkelijker aanpassen, natuurlijk wel het script aanpassen want we willen geen 2 ledenlijsten. dat lijkt MIJ toch het beste maar he ik run geen maffiaspel8-|:P

• PHP
    <?php
    // Database connectie toevoegen.

$dbres = mysql_query("SELECT `login` FROM `[users]` WHERE UNIX_TIMESTAMP(NOW())-UNIX_TIMESTAMP(`online`) < 300 ORDER BY `login`");
    while($lijst = mysql_fetch_object($dbres)){
    echo "<a href='profile.php?x=".$info->login."'>".$info->login."</a> | ";
    }
    ?>

Probeer dit eens.
    Moet je wel zelf even in je list.php verwerken (Of gewoon een nieuwe pagina voor maken)

[offtopic]Word nu gesorteerd op login, maar kan ook op rang wat je meestal ziet.[/offtopic]

• zou iemand mijn script willen veranderen zodat het werkt?? want kheb het gevoel dat ik nogal wat dingen miss aaah :(( wat doe ik allemaal fout..? hier is de online.php script:

Mvg, H4x0r666

O o
    /||\
    /¯\

• Citaat van proxmedia

H4x0r666,

Zo leer je er niks van,

Groet,
    kevin

jawel hoor :D dan zie ik wat je hebt veranderd en ga ik een beetje rond kijken hoe en waarvoor die dingen dienen dus tja .. want nu weet ik het dus niet XD en anders kom ik nergens he met dit scriptje(zonder hulp en ik probeer zelf ook zoveel mogelijk maar dit is niet het enigste waar ik mee bezig ben..) ;) btw ik heb het erg druk mja.. :?:

O o
    /||\
    /¯\

• dat zij ik niet? ik vraag alleen om hulp zodat dit paginatje gaat werken??

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 03.03.11 13:25:42:
    heeft iemand enig idee?(a)

O o
    /||\
    /¯\

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!