hallo,
Dit is misschien een rare vraag maar ik heb wat tuts gevonden en wat dingetjes gedaan maar ze doen het niet, ik moet zeker php downloaden zodat het ook kan worden weergeven op mijn c schijf? MVG Dia
hallo,
Dit is misschien een rare vraag maar ik heb wat tuts gevonden en wat dingetjes gedaan maar ze doen het niet, ik moet zeker php downloaden zodat het ook kan worden weergeven op mijn c schijf? MVG Dia
Heb je uberhaupt al op youtube gekeken ?
ja dat heb ik en ik heb er ook al een basis aangelegd, maar nu wil ik een tool dat de basis compleet maakt en waar je wat gevorderden dingen leert, dat is ook de reden dat ik het hier vraag omdat de meeste aardig wat ervaring hebben en het wss ook zo hebben geleerd.
buy a book?
Je kunt inderdaad niet net als bij html gewoon op je internet de link van je document schrijven en dan verwachten dat je perfect ziet wat er hoort te staan:) TIP: Google is op XAMPP.
Verder kun je veel dingen leren op php.net omtrent het gebruik van php zelfde.
Hoop dat je dit bedoelde vind je vraag namelijk slecht geformuleerd een beetje duidelijkere en uitgebreide uitleg zal makkelijk zijn:)
Ja dat bedoelde ik inderdaad jipping, maar ik zag in een tut dat die php downloaden en kon kiezen uit Linux, of mac OS, dat was ook xampp, alleen draai ik op Windows dus moet ik neem ik aan een andere kiezen? Miss heb je een voorkeur link? En nog bedankt voor de link;)
xampp is op me computer goede tuts zijn gevonden, php.net en w3schools.com voor learning so :slotje:
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!