adword voucher

  • Beste,


    Omdat ik niks met vouchers doe geef ik ze hierbij weg.


    Ik heb de volgende kaarten liggen:


    -Google Adwords € 75 (Let op je dient wel zelf € 10,00 bij google te boeken dit is standaard)


    -Yeshello nieuwsbrief pakket (t.w.v. € 395 2e jaar niet gratis dus let hier wel op!) (Zonder e-mailadressen)


    - Voor de mensen die een zaak hebben een code van T-Mobile met 50% korting op de Flexibele zakelijke abonnementen.


    Dit is geen verkoop maar gratis.


    Zet hier een goede reden neer waarvoor je het wilt gebruiken en wie weet krijg jij de code.


    Ik ga Zaterdag beslissen!:cheer:

  • Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Misschien een rare vraag maar kan je op je Google Ads account onbeperkt vouchers gebruiken? (natuurlijk wel als je die 10 euro zelf bij stort) Of zit er bijv. een max aan van 1 voucher per account?

  • De voorwaarden zijn te vinden op google.nl/adwords/voorwaarden


    Wat je eventueel ook kan doen is als je deze code gaat gebruiken een nieuw account aan te maken.


    Ik kreeg deze dingen namelijk van de bank waar ik bij zit maar ik doe er niks mee vandaar, ik weet ook niet exact hoe dat in werking gaat.

  • Beste,


    Ik zou wel graag gebruik willen maken van zo'n google adwords bon.
    Waarom? Omdat ik nu weer een paar sites heb die ik wil promoten.
    En via deze manier is dat zeer handig en snel en efficiënt. aangezien dat mijn adsense account is gebanned wegens een aanval op de adsense reclames krijg ik geen uitbetaling en zit ik krap bij kas en ipv er zelf 75? moet uitgeven moet ik dan maar ?10 uitgeven.


    Mvg
    Danny - Dwebs.Be

  • Beste Willem,


    Graag zou ik de korting voor de flexibele zakelijke abbonementen willen ontvangen, omdat ik onlangs begonnen ben met eQaz, en nog een zakelijk telefoonnummer nodig heb.


    Met vriendelijke groet,
    Kevin

  • proxmedia: Krijgt de t-mobile voucher hij/zij kan me pben dan zal ik een ingescand exemplaar naar hem/haar toesturen.


    En er zijn maarliefst 3 aanvragen binnengekomen voor de adwords voucher Dit zijn weide43, k.rens en A.Bijlsma


    Weide43 kwam met als argument dat die krap bij kas zit ivm dat ze adsense account geblokkeerd is.


    K.Rens kwam met het argument dat die die ? 75,00 wilt gebruiken om cp te promoten


    A.Bijlsma kwam met het argument dat die ze nieuwe project gaat starten met als idee dat mensen in een andere wereld landen een eerlijke kans krijgen om een normaal leven te hebben.


    Dit was een zware keuze maar heb toch gekozen om A.Bijlsma hem te geven. Hij wilt er een goeie website mee opstarten voor mensen in een andere wereld en wil hem dus hiermee succes wensen.


    Nu hebben we echter nog de Yeshello nieuwsbrief pakket.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!