function error

• Beste CPers,

Ik zit met een probleem, ik heb zelf al het een en ander geprobeerd echter lukt het maar niet om die fout weg te krijgen. Ook geeft die aan permission denied. Ik heb daarvoor de volgende permissies geprobeerd 644 755 en 777 en andere combinaties echter blijft die fout melding alsnog voortkomen.

Wie kan mijn helpen met dit probleem zie hieronder de foutmeldingen die ik op dit moment krijg als je een account registreert.

Citaat

Warning: sprintf() [function.sprintf]: Too few arguments in /home/*****/domains/westland.hostfijn.com/public_html/catalog/controller/account/success.php on line 33
    Warning: fopen(/home/*****/public_html/system/logs/error.txt) [function.fopen]: failed to open stream: Permission denied in /home/******/domains/westland.hostfijn.com/public_html/system/library/logger.php on line 9

Warning: fwrite(): supplied argument is not a valid stream resource in /home/******/domains/westland.hostfijn.com/public_html/system/library/logger.php on line 10

Warning: fclose(): supplied argument is not a valid stream resource in /home/*******/domains/westland.hostfijn.com/public_html/system/library/logger.php on line 11

Hier het script logger.php:

En hier een deel succes.php (Regel 30 tot 34)

PHP
    if (!$this->config->get('config_customer_approval')) {
        		$this->data['text_message'] = sprintf($this->language->get('text_message'), $this->url->http('information/contact'));
    		} else {
    			$this->data['text_message'] = sprintf($this->language->get('text_approval'), $this->config->get('config_store'), $this->url->http('information/contact'));
    		}

Hoop dat iemand mijn kan helpen.

• Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Weleens gehoord van debuggen? probeer boven de if even dingen als $this->language in een print_r of een echo te stoppen zodat je de resultaten kan zien.

Nader daar van kan je kijken of eht wel goed gaat etc. Klopt dit helemaal dan verder kijken hoe gaat het stapje verder wat doet hij nu en dan .

School
    Tweedejaars Informatica Student @ Hogeschool Rotterdam.

Webtalen
    - PHP ( OOP )
    - SQL
    - JavaScript i.c.m. jQuery framework
    - (x)HTML
    - CSS
    - Actionscript
    - XML

Programmeertalen
    - Java
    - C#
    - Ruby i.c.m. on Rails framework

• Met behulp van RDML2010 zijn er nu 3 errors opgelost.

Het bleek dat de error.txt niet gechmod was.

Nu zit ik enkel nog met de volgende fout:

Citaat

Warning: sprintf() [function.sprintf]: Too few arguments in /home/*****/domains/westland.hostfijn.com/public_html/catalog/controller/account/success.php on line 33

• Hier het hele script van succes.php:

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!