Maffia layout
- Thisguyisgone
- Closed
-
-
-
Deze lay-out lijkt verdacht veel op een tutorial.
-
-
Ik neem aan dat het niet de bedoeling is om lay-outs van tutorials bij contests in te zenden.
-
Zelfgemaakt dmv veel tutorials volgen.....
[offtopic]
Niet te veel offtopic gaan gaat hier om een contest![/offtopic] -
@ismmail123 als het van een tutorial afkomt zal dit waarschijnlijk worden meegenomen in het besluit voor de keuze. Natuurlijk wil je voor 175 euro wel een unieke layout dus je hebt daarmee natuurlijk een minpunt.
@TS
Met hoeveel dagen word de contest verlengd? -
Ik vind het wel nogal oneerlijk dat (door 1 persoon) de hele contest met een week wordt verlengd...
Ach ja, zolang deze battle maar wordt afgerond... Het zou tenslotte een van de eerste battles zijn die hier op Criminalspoint succesvol wordt beëindigd...
-
Door welk persoon doel je dan op? Want ik kan hem vanavond gewoon afmaken.
-
Maakt dat uit op wie het bedoeld is?
[offtopic]En nee, niet op jouw ;)[/offtopic]Ik vind het gewoon nogal oneerlijk voor zei die hun ontwerp al enkele weken af hebben, en dus wachten op het einde.
Bovendien heeft iedereen evenveel tijd gehad, en was de deadline naar mijn mening zo al lang genoeg... -
Ik doel me op SvenB. I.p.v. een week te verlengen, verleng ik het tot woensdag 16de.
-
Maviose:cheer:
Tof dat je op mij wacht, ik heb er vandaag nog aan gewerkt, en hij is naar mij weten af, eventuele op of aanmerkingen mogen volgen!
Stap 2 (resultaat): http://i53.tinypic.com/w7zady.png
Groetjes
-
@ Sven,
Hij lijkt qua structuur / kleur, verdomd veel op die lay-out die je laatst verkocht aan RDMNL2010...
-
-
@ Sven,
Ja die bedoel ik
-
SvenB, ik vind het mooi. Misschien nog een footer. Dan kan ik beslissen wie gewonnen heeft.
-
Maviose,
Hierbij dan nog de aanpassing, http://i53.tinypic.com/2j0d1yv.png
Ik hoor graag wat je er van vind.
Groetjes
-
Ok, bedankt. Ik maak tegen vanavond de winnaar bekend. Veel succes allemaal :).
-
Nog niet alle lay-outs zijn af?
-
Tja jammer dat je zo duidelijk laat doorschemeren wie gaat winnen.
-
Welke layouts zijn er dan niet af ?
Participate now!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!