opgelost1
Gevangenis optie
- mastermark25
- Closed
-
-
-
Wat probeer je in de gevangenis leg het wat beter uit dan zal je sneller geholpen worden:)
-
ik heb een stukje code boven staan if jailkeys bla bla
dus dan kom je niet in de gevangenis als het werkt
ik wil dat er een query word uitgevoert als je de gevangenis ingaat
wat boven staat
mvg Mark -
Wat voor optie moet er eigelijk komen, ik snap het niet echt?
-
dat je kan ontsnappen als je een gevangenis sleutel heb
-
Is $data1 gefetched ?
-
????????
CitaatIs $data1 gefetched ?
-
-
Probeer het in iedergeval eens zo:
PHPmysql_query("UPDATE `users` SET `jailkeys`=`jailkeys`-1 WHERE `id`='". $data1->id ."'"); mysql_query("UPDATE `users` SET `gevangenis`='0' WHERE `id`='". $data1->id ."'"); mysql_query("UPDATE `users` SET `baktijd`='0000-00-00 00:00:00' WHERE `id`='". $data1->id ."'");
Mocht dat niet werken, probeer het dan eens zo:
PHPmysql_query("UPDATE `users` SET `jailkeys`=`jailkeys`-1 WHERE `id`='". $data->id ."'"); mysql_query("UPDATE `users` SET `gevangenis`='0' WHERE `id`='". $data->id ."'"); mysql_query("UPDATE `users` SET `baktijd`='0000-00-00 00:00:00' WHERE `id`='". $data->id ."'");
Als je er gelijk even wat van wilt leren (is tenslotte wel de bedoeling):
In het eerste voorbeeld haal ik de variabelen buiten quotes, dat is altijd beter. Daarnaast kan het problemen met het object (De -> zegmaar), voorkomen.
In het tweede voorbeeld gebruik ik niet de $data1 variabele, maar de $data variabele, wat in alle sources standaard is: Tenslotte, het is een oneindige kopie. -
De laatste versie werkte super bedankt weer wat geleerd
alleen als ik nu in jail.php kijk zonder dat ik in de gevamgenis zit voert hij ook de query,s uit
-
-
opgelost2
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 03.06.09 22:43:15:
Dit werkt tot nu toe
voor wie er wat aan heeftPHP
Toon Meer<? if($data->jailkeys >= 1){$error = 1; $data2 = mysql_query("SELECT *,UNIX_TIMESTAMP(`baktijd`) AS `baktijd`,0 FROM `users` WHERE `id`='{$_POST['jailer']}'"); $data1 = mysql_fetch_object($data2); mysql_query("UPDATE `users` SET `gevangenis`='0' WHERE `id`='". $data->id ."'"); mysql_query("UPDATE `users` SET `baktijd`='0000-00-00 00:00:00' WHERE `id`='". $data->id ."'"); if($data->gevangenis == 1) { mysql_query("UPDATE `users` SET `jailkeys`=`jailkeys`-1 WHERE `id`='". $data->id ."'"); } ?>
Participate now!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!