Scooters stelen script

  • Hallo,


    Ik heb een scooters stelen script gemaakt alleen er is nog iets fout aan. Als ik hem heb gestolen, en vervolgs naar mijn garage ga dan staat er geen scooter maar een auto.


    Scooters stelen script:


    Garage script:


  • Mischien dat dit werkt heb een beetje vlug wat geknutseld ik heb hem ongeveer zo ook bij mijn heet het alleen jouw magazijn Dit is nu bij jou je garage

  • Citaat van WatchThis

    Je ziet auto's omdat je die ook opvraagt uit je database.


    PHP
    $object = mysql_fetch_query("SELECT naam, afbeelding, waarde FROM autos WHERE id = '" . $auto['soort'] . "'");


    Waar staat die code dan? Of moet ik die ergens neerzetten?

    Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 10.01.11 15:49:08:
    Ow, ja nu zie ik het dat staat bij garage, maar wat moet ik dan neerzetten. Want als ik er scooters neerzet dan komen er denk ik geen autos meer..

  • Citaat van Jagang

    Die data wordt toch gewoon uit de database gehaald? Waarom zou je daar dan nog een apart script voor gaan maken?


    Hoebedoel je? Ik wil gewoon dat ik ipv autos ook scooters kan stelen. Het doet het wel. Alleen als ik dan eentje steel komt er een auto in de garage. Hoelos ik dat op?

  • PHP
    mysql_query("INSERT INTO garage (soort, schade, eigenaar) VALUES('" . $_POST['scooters'] . "', '" . $schade . "', '" . $own['id'] . "')");


    Je geeft niet mee of het een scooter of auto is? Misschien pakt hij automatisch een auto.

  • Citaat van Perrytje11
    PHP
    mysql_query("INSERT INTO garage (soort, schade, eigenaar) VALUES('" . $_POST['scooters'] . "', '" . $schade . "', '" . $own['id'] . "')");


    Je geeft niet mee of het een scooter of auto is? Misschien pakt hij automatisch een auto.


    Waar moet ik die code neerzetten?

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!