Posts by DhrDaan

    Hallo,


    Ik heb op mijn XAMPP server Criminolz geinstalleerd, alles doet het (zover ik weet) alleen als ik een account wil aan maken zegt hij dat er een activatie mail is verzonden .. Maar deze krijg ik niet..


    Ik gebruik GMAIL. En Mecury voor XAMPP


    Alvast bedankt,
    Groeten,

    Citaat van burberryboy69

    Probeer xtreemhost.com ..
    Gebruik ik vaak..
    Kun je vele accounts (dus site's ook xD) aanmaken zonder probleem..
    Zonder dat je 15 post's moet maken eerst..
    Dus gewoon registeren en je hebt je site :D


    Mvg Nick


    Ja, maar daar heb je vistapanel, en daar ben ik niet z'n voorstander van.. Het liefst heb ik gewoon DirectAdmin.

    Citaat van Perrytje11

    Ik raad je v3host.be ook aan, het heeft directadmin, en het werkt perfect. Enige nadeel is dat je 15(?) posts op het forum nodig hebt om te registreren ;p


    Ja, ik heb daar al een account gemaakt en 15 posts, maar dan zegt hij dat ik daar maar 1 website kan registeren .. Terwijl ik daar nog helemaal niks heb gedaan.

    Hallo,


    Heeft iemand misschien voor mij een kleine gratis hosting met DirectAdmin? Het hoeft geen groot pakket te zijn. Of misschien, weet iemand een site waar je een gratis kleine hosting met DirectAdmin kan aanvragen?


    Groeten,
    Daan

    Citaat van Oceans

    Wow, dat is echt een hele toevoeging (xD)


    daan: Wat is de volledige error die je krijgt?


    Nu krijg ik:

    PHP
    Parse error: syntax error, unexpected $end in /home/Daan4/domains/dhrdaan.nl/public_html/icrime/ingame/hostage.php on line 192
    Citaat van Perrytje11
    PHP
    mysql_query("INSERT INTO garage (soort, schade, eigenaar) VALUES('" . $_POST['scooters'] . "', '" . $schade . "', '" . $own['id'] . "')");


    Je geeft niet mee of het een scooter of auto is? Misschien pakt hij automatisch een auto.


    Waar moet ik die code neerzetten?

    Ik heb een aantal vragen over het Criminolz source.


    Eerste vraag:
    Hoe krijg ik een pagina dat alleen VIP's kunnen zien? Als ik:

    PHP
    <?phpif($own['vip'] <= 0) {?>


    Doe krijg ik errors.
    OPGELOST


    Tweede vraag:
    Hoe kan ik mijn spel (Criminolz) makkelijk resetten zonder dat ik alle leden te verwijderen hoef. En alles bij langs gaan. Heeft iemand daar een script/oplossing voor.


    Derde vraag:
    Ik heb nu in de database een extra missie toegevoegd "Plaats 10 berichten op het forum". Hij staat er ook wel bij, maar hoe zorg ik er voor dat als je 10 berichten hebt dat je de missie ook haalt.


    Vierde vraag:
    In het begin begin je met 100.000 euro hoe kan ik dat bedrag veranderen?


    Vijfde vraag:
    Heeft er iemand een script dat ik kan zien wat de andere admins/mods doen? Dus een log?


    Als iemand mij hiermee kan helpen zal ik dat fijn vinden.


    Groeten,
    Daan

    Citaat van Jagang

    Die data wordt toch gewoon uit de database gehaald? Waarom zou je daar dan nog een apart script voor gaan maken?


    Hoebedoel je? Ik wil gewoon dat ik ipv autos ook scooters kan stelen. Het doet het wel. Alleen als ik dan eentje steel komt er een auto in de garage. Hoelos ik dat op?