• Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Bij Nick is het lattertype Arual
    Logo : Komika Tittle
    Menu tittl : Komika Axis
    En de rest is gewoon arial ;)

    Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 31.07.11 18:05:30:
    Nog tips?
    En pls niet offtopic gaan..


    CREW : Gelieve alles te verwijderen tot en met ze reactie !

  • Sorry maar ik geef je op de 10 een 1 teveel streetmaffia stijl "weeral" Tip. Gebruik meer een andere soort van indeling ook andere background ook andere lettertypes "het kan veel beter.
    Waarde: 0,- de layout is gewoon gratis te af te halen, er komen veel elementen van http://www.criminalspoint.com/…pic/13046/Begangster.html
    Ik geef je een tip maak eerst een duidelijk plan over welk soort layout ja gaat maken niet beginnen met plakken en kleefwerkjes ;)

  • Citaat van Bennardo

    Sorry maar ik geef je op de 10 een 1 teveel streetmaffia stijl "weeral" Tip. Gebruik meer een andere soort van indeling ook andere background ook andere lettertypes "het kan veel beter.
    Waarde: 0,- de layout is gewoon gratis te af te halen, er komen veel elementen van http://www.criminalspoint.com/…pic/13046/Begangster.html
    Ik geef je een tip maak eerst een duidelijk plan over welk soort layout ja gaat maken niet beginnen met plakken en kleefwerkjes ;)


    bennardo ik kan zelf geen verband vinden met de stijl van straatmaffia en deze layout die van streetmaffia is velemale anders.


    ik geef een 5 omdat ik de layout niet zo mooi vint te weinig kleuren is 1 tonig de menu effect is wel mooi maar wat meer kleur een ander achtergrond.


    waarde denk ik 5 euro,

  • Citaat van Luc

    Vanaf nu allemaal ontopic. Heb alle reacties verwijderd op de laatste 2 na.


    Alleen raten als je wat zinnigs te melden hebt, anders gewoon wegklikken. Wie nu nog offtopic gaat kan banpunten verwachten.



    Bennardo

    Eumhh, sorry dat ik het zeg hea..
    Maar mijn layout is ten eerste NIET ergens te download :S
    En ten tweede.. Mijne lijkt totaal niet op die van Begangster.. :S


    PHP
    Ik geef je een tip maak eerst een duidelijk plan over welk soort layout ja gaat maken niet beginnen met plakken en kleefwerkjes


    Helaas voor jou heb je het weer fout !!
    Is niet zomaal plakwerk OMG, alles zelf gedesignd..
    Geloof je niet? Naja ik kan je wel zenden hoor het bewijs !!
    En geef eens de link vrij waar je mijn layout kan "downloaden" !!


    Mvg Nick

  • Cijfer: 7 /10
    EVT waarde: 10 euro


    [offtopic]
    Bennardo ik ben het totaal niet eens met je.
    Als je het zo bekijkt is Streetmaffia layout niks waard lijkt teveel op Criminalwar? Ow ja idd zijn ook zelfde. Tweekanten menu mag ook niet meer, g4g layout ook niet meer? Welke design moet er dan komen? Alles is wel namaak.
    [/offtopic]

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!