Posts by Bennardo

    Wie was de eerste eigenaar van Criminalspoint ?

    Ik denk Dominic.

    Waarom wil jij dit pakket ?


    Nou ik bezocht voor de eerste keer de webhosting site en was meteen weg van het goekope hosting pakketen die er zijn. Ook van het nette uiterlijk van RJShosting. Waarom ik dit pakket zou graag willen ? Het is voor mij een pluspunt. Omdat ik in de toekomst graag bij RJShosting een hosting pakket wil kopen. Zo kan ik zien wat precies RJShosting mij te bieden heeft.

    Ik wens ook iedereen sucses met de quiz
    Mvg Bennardo

    Citaat van Vulkano

    15


    Gelieve je aan de voorwaarden houden a.u.b zie topic start "Opbieden met: euro 3,-"

    Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 09.01.12 18:09:51:
    Bump. Helaas kwam niemand zijn bod na, deze layout staat dus nog altijd te koop. Graag wil ik eerlijke bieders.

    Baby en kind


    Soort: Layout.PSD


    Doorverkoop rechten: Mag doorverkocht worden


    Layout omschrijving: Een leuke babylayout.


    Copyrights: Geen copyrights op images (gratis stock foto's)


    Betaling via:
    Overschrijving


    Layout
    http://i51.tinypic.com/2w3vxwn.jpg


    Startbod: 5€
    Opbieden met: 2€
    Buynow: Geen
    Bieding duurt tot: 24 uur na laatste hoogste bod

    Raar dat je zelf je stage plaats mag kiezen. Maar zo ver ik toch weet mag je zelf niet kiezen naar mijn weten toch. Ook raad ik aan om in Amerika als is het stage daar krijg je extra hotel ook eigenlijk alles erop en eraan. effe een vraagje is dit je school die dit je aanraad ?

    Hallo ik ben op zoek naar een slicer/basing + css die kan maken. Ook een gratis host 'zonder enige reclame' ook sponsers. K.M.Gavervink staat voor koninklijke maatschapij gavervink te harelbeke. Deze bestaat reeds 60jaar sins 1951. Ik zoek aantal vrijwilligers die me hierbij kunnen helpen voor hen een website te kunnen online plaatsen. Voor verdere info of vragen stuur me gerust een PB.


    Met vriendelijke groeten

    Hierbij verkoop ik een simpel spelletjes layout. (gratis stock foto's)


    Spelletjeslayout


    Inbegrepen bronbestanden: .psd
    Doorverkoop rechten: Mag doorverkocht worden


    Startbod: €30,-
    Opbieden: €5,-
    Buy-now Geen
    Veiling sluit na 24uur na laaste bod


    Betaling via: Paypal | Overschrijving

    Citaat van febol

    ik zeg gewoon wat ik vind hea en wat ik zou veranderen als ik die layout had ik zou in het menu waar 1maand 2maand 3maand in staat tekst niet wit maken of er zwarte schadow achter zetten of een zwarte rant of andere beetje donkere kleur zodat de tekst beter te lezen is dat zou ik doen dit geld wel alleen voor de roze want bij de blauwe vind ik de tekst goed te lezen


    maar verder vind ik het voor een babyboekje een heele goede layout goed gedaan!!!!!



    Idd de tekst van het rose zijn niet echt goed zichtbaar meschien met een donkere kleur zoals je zegt zou het idd iets duidelijker uitkomen. dank je voor het compliment en natuurlijk voor je tip ;)

    Hallo ik ben bezig met een mijnbabyboekje layout.
    Het idee kwam ik op omdat ik eens in de kasten heb zitten zoeken en ik kwam toevallig mijn eigen babyboekje tegen :)lol ik heb dan eens zitten zoeken "google" maar er is bijna niets te vinden over babyboekjes dus daarop kwam ik het op het idee een eigen babyboekje online. Ook vraag ik julie wat tips en hints voor de layout op te vullen. Ik vind het persoonlijk een fijn idee voor trotse ouders die een pas geboren baby met een eigen Mijnbabyboekje online kunnen plaatsen.


    Graag een score op 0/10
    Ook graag julie mening.
    Natuurlijk zijn tips altijd welkom ;)


    Layout: http://www.codedpreview.nl/lay-out.php?id=117224

    Sorry maar ik geef je op de 10 een 1 teveel streetmaffia stijl "weeral" Tip. Gebruik meer een andere soort van indeling ook andere background ook andere lettertypes "het kan veel beter.
    Waarde: 0,- de layout is gewoon gratis te af te halen, er komen veel elementen van http://www.criminalspoint.com/…pic/13046/Begangster.html
    Ik geef je een tip maak eerst een duidelijk plan over welk soort layout ja gaat maken niet beginnen met plakken en kleefwerkjes ;)

    Je hebt een PB ;)


    Citaat van Frenzo305

    Hey,


    Ik kan heel goed overweg met css & html. Ik werk nog aan mijn portfolio maar je kan je msn naar mij sturen via een PB dan kan ik je misschien helpen.


    Mvg,
    Frenzo

    Ik ben op zoek naar een persoon die goed overweg kan met css + html ben jij deze persoon? stuur me dan zo vlug mogelijk jouw profiel naar me toe.



    Mvg Bennardo