Vertaler

• Beste,

Momenteel is SVG-Hosting druk bezig met opnieuw starten van zijn bedrijf. Op dit moment zijn we bezig met een freeware php script, die alleen engelstalig is vrijgegeven.

Wij hebben daarom besloten om de Nederlandse vertaling ervan te maken, en deze te download zetten om zo ook de Nederlandse gebruikers te bereiken.

Het script heet "TheHostingTool" en is oorspronkelijk afkomstig van (Aanvraag link via PM) het is een groot script, wat inprincipe alles dingen die je dient te doen voor het aanmelden van nieuwe pakketten of klanten etc, geheel automatiseert.

Ons doel is dus om alle bestanden uit dit script te halen die teksten bevatten. Hier maken we een grote patch van. Wat dan de bedoeling is is dus, dat alle tekst die bezoekers/klanten/admin(s) zien dus naar het Nederlands wordt vertaalt.

Nu ben ik alleen op zoek naar één of twee mensen die mij willen helpen.

Aangezien ik het erg druk heb met de website waar "TheHostingTool" dan op wordt gereleased. Er is namelijk aan de website nog enige onderhoud nodig, en dienen sommige service(s) nog gestart te worden om de promotie van de Nederlandse patch hoog te krijgen.

Indien je interesse hebt, en het lijkt je wat. Stuur me dan a.u.b een PM. Met de tijd dat je beschikbaar bent, de kennis in Engels (Dus Schrijven & Lezen). En misschien kom je bij ons in het team! :)

Momenteel zijn er nog geen vergoedingen beschikbaar. Wel zal er een naam vermelding zijn in de Credits (Deze credits worden bij iedere download meegeleverd). Zodra alles af is en "TheHostingTool" wordt vrijgegeven zal er ook een donatie pagina in de download & op de website aanwezig zijn. Alle donatie(s) zullen dan maandelijks verdeeld worden over diegenen die hebben meegeholpen.

Alvast Bedankt!

Met vriendelijke groet,
    A. Rüter

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!