Posts by SVG-Hosting

    Beste,


    Heb je een script, design of hulp bij je website nodig? Dan ben je hier aan het goede adres ;)


    Wat doen wij?
    Wij willen alle leden hier op criminalspoint tegen een zeer laag tarief hulp aanbieden. Dit omdat de meeste leden die hier hun eigen website opzetten, nog op school zitten of niet kunnen designen, of problemen hebben met zijn/haar website waar ze zelf niet uit komen.


    Waar kunnen jullie bij helpen?
    Wij kunnen bij de volgende punten helpen


    - PHP
    - HTML
    - CSS
    - Photoshop
    - Live Chat Medewerker (Max. 3)


    Live chat medewerker?
    Ja, sommige leden hier op criminalspoint hebben een website waarbij ze gebruik maken van een Live Chat programma als support/helpdesk. Dan kan je denken aan Livezilla bijvoorbeeld... Daarom bieden wij maximaal 3 mensen de kans om van onze dienst gebruik te maken.


    Moet ik betalen?
    Voor onze diensten zijn wel prijzen opgesteld, deze kunt u hieronder vinden.


    PHP - €2,50 (Starttarief)
    HTML - €0,50 (Starttarief)
    CSS - €0,50 (Starttarief)
    Photoshop - €5,00 (Starttarief)
    Live Chat Medewerker - €5,00 p/2weken


    Aanvraag indien
    Wil jij ons hulp plaats dan in dit topic, waar je ons hulp bij nodig hebt. Wij zullen dan contact met u opnemen, en een prijsopgave doen. Zodra u hiermee akkoord gaat zullen wij u helpen.


    Moet ik ook betalen als jullie uiteindelijk mij alsnog niet hebben kunnen helpen?
    Wij bespreken een prijs met u, zodra u akkoord gaat gaan wij voor u aan de slag. Zodra alles af zullen wij pas vragen om het bedrag te storten. Zodra wij de werkzaamheden niet hebben kunnen voltooien, zal er geen kosten in rekening worden gebracht.


    Let op: Bij photoshop producten dient u te betalen voordat u het orginele .psd bestand ontvangt.


    Voor vragen/informatie kunt u contact opnemen via PM. Gelieve het topic schoon te houden en alleen voor de mensen die hulp nodig hebben.


    Met vriendelijke groet,
    A. Rüter

    Waarschijnlijk werkt de server toch niet, en anders moet je kijken of je firewall het programma niet blokkeert. Anders moet je in de opties van grabit kijken of hij wel de juiste poort gebruikt ;)

    Beste,


    Momenteel is SVG-Hosting druk bezig met opnieuw starten van zijn bedrijf. Op dit moment zijn we bezig met een freeware php script, die alleen engelstalig is vrijgegeven.


    Wij hebben daarom besloten om de Nederlandse vertaling ervan te maken, en deze te download zetten om zo ook de Nederlandse gebruikers te bereiken.


    Het script heet "TheHostingTool" en is oorspronkelijk afkomstig van (Aanvraag link via PM) het is een groot script, wat inprincipe alles dingen die je dient te doen voor het aanmelden van nieuwe pakketten of klanten etc, geheel automatiseert.


    Ons doel is dus om alle bestanden uit dit script te halen die teksten bevatten. Hier maken we een grote patch van. Wat dan de bedoeling is is dus, dat alle tekst die bezoekers/klanten/admin(s) zien dus naar het Nederlands wordt vertaalt.


    Nu ben ik alleen op zoek naar één of twee mensen die mij willen helpen.


    Aangezien ik het erg druk heb met de website waar "TheHostingTool" dan op wordt gereleased. Er is namelijk aan de website nog enige onderhoud nodig, en dienen sommige service(s) nog gestart te worden om de promotie van de Nederlandse patch hoog te krijgen.


    Indien je interesse hebt, en het lijkt je wat. Stuur me dan a.u.b een PM. Met de tijd dat je beschikbaar bent, de kennis in Engels (Dus Schrijven & Lezen). En misschien kom je bij ons in het team! :)


    Momenteel zijn er nog geen vergoedingen beschikbaar. Wel zal er een naam vermelding zijn in de Credits (Deze credits worden bij iedere download meegeleverd). Zodra alles af is en "TheHostingTool" wordt vrijgegeven zal er ook een donatie pagina in de download & op de website aanwezig zijn. Alle donatie(s) zullen dan maandelijks verdeeld worden over diegenen die hebben meegeholpen.


    Alvast Bedankt!


    Met vriendelijke groet,
    A. Rüter

    Toch lijkt het me erg onverstandig om de UAC (User Account Control) uit te zetten. Aangezien sommige virussen hierdoor dus meer de mogelijkheid krijgen om direct in je computer te functioneren zonder daar enige toestemming voor te vereisen.

    Ik zelf woon in Ridderkerk, vlak naast Rotterdam. En hebben er toch enigszins last van gehad. Je merkte dat de lucht behoorlijk grauw was. En als je buiten liep, rook je gewoon dat er iets sterks in de lucht hing. Er zijn hier ook mensen geweest met wat ademhaling(s) problemen, en irritatie aan de ogen. Maar verder eigenlijk niks, er is geen noodsituatie uitgeroepen o.d.