Waarom was cp hele nacht en ochtend down???

CP DOWN
-
-
-
Jgdonleach, er was een aanval aan orde geweest, vandaar ook: This account has been suspended.
Either the domain has been overused, or the reseller ran out of resources.Omdat er teveel dataverkeer kwam.
-
Nee hoor, geen aanval.
We zijn gewoon onverklaarbaar snel aan het groeien :cheer:
Dubbel van verbruik deze dagen tov het begin van de maand. (h)
We zien het elke dag een beetje groeien, mooie trend.
Zeker geen aanval, want dan zie je in 1x opeens heel veel.
Verder zie ik in de logs ook geen aanval en worden deze normaal automatisch geblokkeerd.Heb ons maximaal toegelaten verbruik verdubbeld, hopelijk kunnen we er nu weer even tegen. Hoewel, hoe sneller ik die pagina terug zie, hoe gelukkiger, want wil zeggen dat we blijven groeien. :cheer:
-
Sorry, foutje, ik dacht dat spijt me.
-
Je host CP zelf...
Waarom heb je er limieten opzitten.
Geeft niet echt een indruk dat je zelf achter de schermen zit. -
Ja daar ben ik wel met Yoichi eens,
Waarom wil je in godsnaam een limit op je account hebben????
Zeker op een website als deze als die groeit??? -
uhm
tegen aanvallen ofzo? -
-
Ja, klopt.
Is gewoon om ons te beschermen tegen traffiek aanvallen.
Ook al stopt onze server heel veel van dit soort aanvallen, je weet maar nooit.
Bovendien stond de hosting zo ingesteld op onrealistisch hoge waarden, dat ik begin dit jaar nooit had gedacht dat we deze ooit zouden halen met CP. (xD)
Het gaat hier over meer dan 150 GIG traffiek per maand in totaal voor de server...
We hebben natuurlijk oneindig traffiek beschikbaar, maar ik wil niet voor verrassingen komen te staan op het einde van een maand, dat een site opeens een paar terrabyte erdoor heeft gejast. :p
Traffiek is niet gratis en kost redelijk wat geld als je met grote hoeveelheden bezig bent. ^o) -
Vind jij 150 GB traffic veel??? Dat jaag je met een crime game er zo door, laat staan met een community.
-
Gerben, dan heb jij of een slechte crimegame met non-geoptimaliseerde foto's en flash ofzo.
CP is geoptimaliseerd en verbruikt zoveel niet.Tegen dat een crimegame 150 gig verbruikt, moet je al of zeeeeer groot zijn (+10.000 actieve leden), of zaken totaal verkeerd aanpakken qua traffiek.
-
@kopen zou je ons dan de webstats kunnen laten zien?P als het echt een grote groei is?
-
150 gb aan traffic is redelijk veel bezoekers hoor.
Ik zit zelf nu met mijn site deze maand aan de 103.42 GByte traffic en dat is toch redelijk veel om alleen je website te laten zien.
Met een crimegame zit je inderdaad met allerlei crap wat mee draait woordoor je ongetwijfeld meer gebruikt met veel minder users;)
Participate now!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!