hoe bedoel je auth?

Vendetta source - Bugfixing
-
-
Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
-
Dat is een module Link naar auth CI
-
dat is toch al
xD hij zit toch al op de auth liberary
-
Ikzelf ken CI niet, weet alleen dat t bestond [offtopic]Kan je me aanspreken @messenger?[/offtopic]
-
-
@ Stan, dat is in 1 woord perfect.[offtopic] Ik kan het ook in meer worden beschrijven als je het wilt:P[/offtopic]
Maar zo te zien moet je dan op wachtwoord vergeten, register, adiviatie de email veranderen naar je eigen site. Misschien handig om dat met 1 bestand te kunnen veranderen? -
Ik heb ook een kleine captcha in elkaar gezet. Wilde iets anders doen dan de rest. Wat denken jullie hiervan (het idee in iedergeval) zal denk ik niet 100% werken.
-
werkt inderdaad niet geheel maar dat meldde je al. Maar denk je dat spelers hier continue zin in hebben om te puzzelen?>
-
Ziet er leuk uit stan, alleen ook al is de puzzel makkelijk, het kost tijd onder het spelen.
-
Ja gaat ook meer om registreren etc. Ik zal wel even een nieuwe captcha verzinnen. Iemand ideeen?
-
@stan ik vind wel geinig dat plaatje, misschien beter om gewoon 2 plaatjes te doen, dus zeg maar 12 en dan plaatje daarnaast 34 ofzo.
-
Mag ik vragen waarom hier staat dat de source gratis wordt weggegeven en op unfuddle 5,00 ZONDER doorverkoops / weggeef licensie?
En aangezien ik geen antwoord krijg op mijn pm zal ik de vraag in het topic stellen, ga je de source ook verkopen mét doorverkooprechten, zoja, hoeveel gaat dat dan kosten?
-
Ik heb geen PM ontvangen hoor?
En over de prijs zijn we nog niet uit, die 5,00 is gewoon een voorbeeld. -
Citaat van L.Groot
De source word uiteraard gratis weggeven.
Daarom vraag ik hier op CP vrijwilligers die zin hebben om een source te verbeteren.
Neem daarvoor contact op via PB.Citaat van L.GrootIk heb geen PM ontvangen hoor?
En over de prijs zijn we nog niet uit, die 5,00 is gewoon een voorbeeld.
Wat is het nu?Stan,
Die captcha vind ik een beetje langdurig en irritant. Mij lijkt het mooiste om een captcha te maken dat een plaatje is, en in dat plaatje objecten. Je moet op het juiste opbject klikken. Dmv. coördinaten check je of deze goed is. -
@ BrokenTrack, die 5,00 is gewoon een test op die site (vooor als het werkt ofsoow).
-
Euhm jongens ik zal binnenkort eens een goede licentie opstellen. We weten nog niet hoe we het gaan weggeven. Betaald / grats met of zonder rechten encoded / decoded.
Natuurlijk is het wel zo dat hier veel werk in gaat zitten dat niet zomaar eventjes online zal worden geplaatst. Reken maar uit hoeveel zoiets normaal kost en dat is het geld dat ik qua tijd verlies. Dus wil wel goede regels erover.
Ik hoop dat jullie dat begrijpen?
-
Ja, ik wil best voor die source betalen.
-
ik wil ook wel best wat neerleggen voor die source.
maar coderen lijkt mij niets dan gaan mensen weer denken aan de crimesource/gamoking source en dan kunnen er veel afhaken
-
Ik zou vanaf vandaag eraan beginnen. HEb eventjes een half dagje doorgewerkt en hier zitten we met UPDATE 1.
Update 1:
-login
-register
- activatiemail
-logout
-homepage
- laat zien of je ingelogd of uitgelogd bent. -
Staat dit al online?
Participate now!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!