HogwartsCastle Onderhoudslayout

• Rate 5/5

Zeer netjes en uniek.
    Ik ken je al vanaf one2xs. Een mooie vooruitgang jongen!

Tip: Probeer geen embed code van youtube te gebruiken. Maar gebruik een mediaplayer zoals jwplayer. Ziet er veel mooier en professioneler uit.

• Citaat van anovic-cww

Rate 5/5

Zeer netjes en uniek.
    Ik ken je al vanaf one2xs. Een mooie vooruitgang jongen!

Tip: Probeer geen embed code van youtube te gebruiken. Maar gebruik een mediaplayer zoals jwplayer. Ziet er veel mooier en professioneler uit.

Ik ben dit helemaal met je eens ;)
    Misschien bij voortgang;

Layout 80%
    Functies 15%
    Etc..

• Shahiem

Nee zeker niet gebruik dit script maar is op je website:

Zonder autostart

PHP
    <script type="text/javascript" src="http://w.longtailvideo.com/0/4/71/cea9e7c0-0890-11e0-b4f0-a2da5c3f2706.js"></script>

Met autostart

PHP
    <script type="text/javascript" src="http://w.longtailvideo.com/0/4/71/6333ebe8-0891-11e0-b4f0-a2da5c3f2706.js"></script>

Deze heb ik gelijk afgesteld op de kleuren van je site. Maar ook direct het youtubelink en de grootte er in gezet. Je zou dit natuurlijk direct kunnen plaatsen en klaar is kees:cheer:

• Ik denk dat je best nog wel eens problemen kan krijgen, want je gaat waarschijnlijk een game maken? (correct me if I'm wrong) en je gebruikt het dan voor commerciële doeleinden... dat vinden ze denk niet zo leuk :)

EDIT : + Zie hieronder :)

• Citaat van Shahiem

Dat kan wel zo zijn, maar als je kijkt naar de andere Harry Potter website he, zullen die dan kopie rechten hebben? Ten slotte ben je een fansite, het is niet zo dat we het voor rare doeleinden gebruiken :)

Harry Potter is een handelsmerk van Warner Bros. Afbeeldingen van de film zijn ook van hun.
    Eigenlijk mag je dat hele spel dus helemaal niet online zetten maar dat moet je zelf weten...

• Rahl: Tjah, dat wil ik graag van hun zelf horen, dat weerhoud me er niet van om met me spel door te gaan. En er zijn zoveel Harry Potter websites, waarom zou ik het dan niet mogen? :)

Het is trouwens geen game waarin je kunt lopen met een karakter, maar gewoon een browser game. Dus op tekst gebaseerd.

En het is niet perse voor commerci?le doeleinden want ik wil dat de leden Harry Potter niet gaan vergeten, we vragen geen geld voor aanmelden. Alleen als je bijvoorbeeld extra galjoenen wil gaan kopen dan kost het een bedrag van 1,30.

Maar dat is op de meest sites wel zo ;)

• Shahiem,
    Inderdaad, dus jij maakt eigenlijk een beetje grof gezegd geld met het tonen van afbeeldingen van een film die gemaakt is door Warner Bros.
    Tevens zou ik eerst ook nog toestemming vragen aan de main characters (als HP, Dorien ofzo :p etc.) hoe zou jij het vinden dat als jij aan een film mee doet, er allemaal sites online komen met jouw hoofd, zonder toestemming?

• Citaat van L.Groot

Shahiem,
    Inderdaad, dus jij maakt eigenlijk een beetje grof gezegd geld met het tonen van afbeeldingen van een film die gemaakt is door Warner Bros.
    Tevens zou ik eerst ook nog toestemming vragen aan de main characters (als HP, Dorien ofzo :p etc.) hoe zou jij het vinden dat als jij aan een film mee doet, er allemaal sites online komen met jouw hoofd, zonder toestemming?

Plus dat er ook nog geld mee wordt verdiend!

Het bovenstaande bericht werd geplaatst door een lid waarvan het account verwijderd is.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!