maar als iedereen zo denk, en iedereen gaat uit eten dan is er niks in de lucht, iemand moet dat dan toch doen?
in mij straat doe ik altijd met mijn buurt wedstrijdjes wie de beste vuurwerk showtje heeft.
maar als iedereen zo denk, en iedereen gaat uit eten dan is er niks in de lucht, iemand moet dat dan toch doen?
in mij straat doe ik altijd met mijn buurt wedstrijdjes wie de beste vuurwerk showtje heeft.
Tip : gooi alles op een hoop, doe er wat benzine over, wow, je hebt zojuist een vuurwerkshow gemaakt.
Precies, bereik je ook nog eens voor de verandering de krant.
iedereen die boven de 250 aan vuurwerk besteed brand maar de briefjes van 50 ziet mooier uit
Ongeveer 10?, denk 5 sloffen rotjes en verder nog 2 pakken grondbloemen en misschien nog wat baby pijltjes.
Vuurwerk is zonde, pats boem weg, als je daar 50 of meer euro aan gaat besteden ben je gewoon gek.
Oud & nieuw is ook iets gezelligs, i.p.v. "zuipen" of "geld verspillen aan vuurwerk" kan je ook gewoon gratis een site maken, een lan party houden of lekker ouderwets op de bank een tv programma kijken en de klok in de gaten houden
Een gastoeter doet ook wonderen op zo'n avond
Citaat van L.GrootOngeveer 10?, denk 5 sloffen rotjes en verder nog 2 pakken grondbloemen en misschien nog wat baby pijltjes.
Vuurwerk is zonde, pats boem weg, als je daar 50 of meer euro aan gaat besteden ben je gewoon gek.
Oud & nieuw is ook iets gezelligs, i.p.v. "zuipen" of "geld verspillen aan vuurwerk" kan je ook gewoon gratis een site maken, een lan party houden of lekker ouderwets op de bank een tv programma kijken en de klok in de gaten houden
Een gastoeter doet ook wonderen op zo'n avond
bij oud en nieuw hoort natuurlijk een biertje of 5, 6.
maar natuurlijk pas na het vuurwerk afsteken anders zet je de pijl straks fout. 8-|
Waarom doet toch iedereen zo moeilijk met dat geld. Stel je hebt heel je leven hard gewerkt en nooit genoten van het geld dat je verdiende en je word aangereden. Waar heb je dan voor gewerkt? Kijk dat je het beperkt houd oké maar je moet af en toe gewoon iets kopen anders heb je er niets aan.
Let op! Dit is een mening!
Inderdaad, daarom zeg ik altijd maar zo: knal elk jaar meer geld de lucht in zodat je steeds minder overhoudt om écht van te genieten! (Y)
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!