hoeveel besteedt jij aan vuurwerk

• maar als iedereen zo denk, en iedereen gaat uit eten dan is er niks in de lucht, iemand moet dat dan toch doen?

in mij straat doe ik altijd met mijn buurt wedstrijdjes wie de beste vuurwerk showtje heeft.

• Ongeveer 10?, denk 5 sloffen rotjes en verder nog 2 pakken grondbloemen en misschien nog wat baby pijltjes.

Vuurwerk is zonde, pats boem weg, als je daar 50 of meer euro aan gaat besteden ben je gewoon gek.

Oud & nieuw is ook iets gezelligs, i.p.v. "zuipen" of "geld verspillen aan vuurwerk" kan je ook gewoon gratis een site maken, een lan party houden of lekker ouderwets op de bank een tv programma kijken en de klok in de gaten houden :)
    Een gastoeter doet ook wonderen op zo'n avond ;)

• Citaat van L.Groot

Ongeveer 10?, denk 5 sloffen rotjes en verder nog 2 pakken grondbloemen en misschien nog wat baby pijltjes.

Vuurwerk is zonde, pats boem weg, als je daar 50 of meer euro aan gaat besteden ben je gewoon gek.

Oud & nieuw is ook iets gezelligs, i.p.v. "zuipen" of "geld verspillen aan vuurwerk" kan je ook gewoon gratis een site maken, een lan party houden of lekker ouderwets op de bank een tv programma kijken en de klok in de gaten houden :)
    Een gastoeter doet ook wonderen op zo'n avond ;)

bij oud en nieuw hoort natuurlijk een biertje of 5, 6.
    maar natuurlijk pas na het vuurwerk afsteken anders zet je de pijl straks fout. 8-|

• Waarom doet toch iedereen zo moeilijk met dat geld. Stel je hebt heel je leven hard gewerkt en nooit genoten van het geld dat je verdiende en je word aangereden. Waar heb je dan voor gewerkt? Kijk dat je het beperkt houd oké maar je moet af en toe gewoon iets kopen anders heb je er niets aan.

Let op! Dit is een mening!

• Rahl

Zo bedoel ik het niet ;) bedoel het in het algemeen. Als mensen kunnen genieten van vuurwerk waarom niet? Als je dat nou echt leuk vind geef er dan wat geld aan uit :P maarja vind je het niets, koop er dan iets anders leuks van :P.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!