Nederland alsnog wereldkampioen?

• 'Internationals Spanje gebruikten doping'
    Opschudding in Spanje: volgens sportarts Eufemiano Fuentes hebben enkele Spaanse internationals doping gebruikt. Dat meldt Marca.

De omstreden Fuentes, bekend uit het wielrennen, heeft dat volgens de krant tegen enkele celgenoten verteld. Hij zat afgelopen weekeinde een nacht vast op verdenking van betrokkenheid bij 'Operación Galgo'. "Als ik alles vertel wat ik weet dan kan Spanje vaarwel zeggen tegen de Europese titel en de wereldbeker", heeft Fuentes volgens Marca gezegd.

"Ik heb niets geconstateerd dat een verdachtmaking zou rechtvaardigen", reageert bondscoach Vicente del Bosque in de Spaanse media. En middenvelder Xavi: "We maken ons niet druk om deze beschuldigingen. Het is onzin: we hebben het WK zonder doping gewonnen."

Bron: http://www.voetbalprimeur.nl/s…je_gebruikten_doping.html

• Ik las zoiets al op Twitter. Het interesseert me eigenlijk niet zo veel. Wel een leuke wetenschap dat het nationale elftal van zo'n klein land een beetje kan voetballen, maar uiteindelijk zijn het toch alleen maar titels en verwijzingen.

• Indien spanje doping heeft gebruikt, dan is dat bij een speler die niet heeft meegespeeld. Dit heeft de spaanse bond bekend gemaakt.

• Citaat van jgdonleach

Indien spanje doping heeft gebruikt, dan is dat bij een speler die niet heeft meegespeeld. Dit heeft de spaanse bond bekend gemaakt.

spanje is zo corrupt als wat net als die FIFA dus wat boeit het..

het draait allemaal om geld met zo'n WK.

• Citaat van RDMNL2010

spanje is zo corrupt als wat net als die FIFA dus wat boeit het..

het draait allemaal om geld met zo'n WK.

Niet alleen om het geld. Het land gaat achter ons team staan hier door creëer je een hechtere gemeenschap in het land.

Daarbij er zijn leuke feesten om heen :p

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!