Klikmissie?

  • Ik heb een klikmissie gedaan in mijn Rode Criminals die ik aan het uitbreiden ben. Ik heb een MySQL regel toegevoegd in de cron hour, en klikmissie.php en klikmissie2.php geupload (die werken perfect volgens de reviews) en dan staat er in de handleiding voeg dit toe in je Users tabel:


    `klikmissie` int(3) NOT NULL default '0',
    `klikdl` int(5) NOT NULL default '0',


    Maar als ik SQL wil invoeren dan staat er automatisch een regel bij dus dan wordt het dit:


    SELECT * FROM `[users]` WHERE 1
    `klikmissie` int(3) NOT NULL default '0',
    `klikdl` int(5) NOT NULL default '0',


    Als ik op start druk staat er deze error:


    #1064 - You have an error in your SQL syntax; check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near '`klikmissie` int(3) NOT NULL default '0', `klikdl` int(5) NOT NULL default '0' at line 2




    Wie kan mij helpen?

  • Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Al gebrobeerd, maar lukt ook niet, maar het hoeft al niet meer, want deze hele klikmissie script werkt niet.


    Wel heb ik dezelfde error als ik mijn gevangenis sql wil uitvoeren:


    gevangenistijd int(255) Nee 0
    gevangenis datetime Nee 0000-00-00 00:00:00

  • Thanks het werkt nu eindelijk!
    Kan iemand mij ook misschien helpen met dit:



    Dit is de error:


    Parse error: syntax error, unexpected '"' in /home/hiruefbq/domains/elmaffia.nl/public_html/test/dubit.php on line 48




    ik heb al veel geprobeerd zoals de haakjes weghalen en vervangen door iets anders enzo maar niks lukt. Weet iemand wat er mis is?

  • Bedankt man die werkt perfect:D
    En hier dan mijn laatse vraag. Ik heb een
    rad script gedownload, maar hij linkt naar een PHP
    bestand die niet in de download zat. Klopt dat wel?


  • Hij linkt naar deze pagina
    4gr1.php


    Dat betekent dat dit waar schijnlijk de pagina is waar de informatie wordt weergegeven wat erbij is gezet of iets dergelijks. Wat je kan doen is deze leeg laten of zelf je paginanaam invullen en daarop een bedankt tekst vermelden.

  • het lijkt mij dat dit script ooit eens 4gr1.php heeft geheten...
    maar wanneer de naam veranderd is is de action niet mee veranderd...


    hoe dan ook...
    verander het naar hoe dat rad script nu heet, het script heeft de juiste code om de verstuurde gegevens te verwerken.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!