Xbox speelt spellen niet meer af!

• Citaat van az

inderdaad red ring of death misschien zoek naar red ring of detah op google.

Wat heeft een RROD nou te maken dat hij geen spellen meer leest.
    Heeft eerder met een vuile/defecte lens te maken.

Maak de drive eens open, en blaas er eens hard in (zonder te zeveren).
    Soms wil dit wel eens helpen.

btw, wordt wel tijd om te gaan sparen voor een nieuwe :p
    Of je moet uiteraard nog garantie hebben, dan zou ik MS gewoon even opbellen.

Het bovenstaande bericht werd geplaatst door een lid waarvan het account verwijderd is.

• Citaat van Terr0r

je kan alles behalve spellen zien ?

Ja. hij kan alleen de spellen niet lezen.

Volgens mij is dit toch klein probleem?

is het slim om deze te bestellen ?
    http://www.consolepro.nl/ghost…-voor-xbox-360-p-262.html

Hier bij zit een nieuwe kappen zet en paar handige dingen om de xbox te openen. Alleen de fout zit volgens mij in de drive.

Maar ik ben bang als ik deze bestel en probeer hem daarna te maken en hij wil het nog steeds niet doen dan zit ik met kappen.

Rick

• Zit er geen garantie meer op de xbox ?

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 08.12.10 18:19:26:
    Anders eens kijken op de bekende Xbox forums , om te kijken of hier meer bekende gevallen van zijn. Zo ja kun je daar eens vragen of hun hier meer over kunnen vertellen

• Ik heb dat ook gehad maar die van mij gaf een ring of death erbij.
    als je nog garantie hebt, contact opnemen met Microsoft.

eerst even foutcode uitlezen, doormiddel van de controller zoekknop ingedrukt houden en 4 keer de eject button indrukken.
    anders kan je het zelf nog fixen, even googlen op rod repairkit.
    xbox openschroeven, koeler van de cpu enzo eraf halen.

chips schoonmaken met een wattestaafje met aceton,wasbenzine of iets anders sterk reinigend nieuwe koelpasta erop, schroefjes niet te strak en laten oververhitten.

dan doet ie het wel weer totdat je een nieuwe foutcode krijgt.

oftewel het begin van het einde van je xbox helaas xD

• Ik had een paar maanden geleden ook een Xbox 360 gekocht terwijl ik ook een PS3 heb maarja, bij mijn Xbox 360 kreeg ik ook een rode ring om mijn disc en dat vond ik al raar, ik ging op google kijken en kwam tot mijn verbazing dat dit vaker voorkwam maar dit hadden zei ( de verkopers ) niet gezegd dat zoiets wel bekend was.

Na vele malen aan te kloppen bij die winkel heb ik toch een tegoedbon gehad + spel ingeleverd en kon van dat geld weer iets moois kopen.

Al goed eind goed.

Tip: Neem contact op met de leverancier en wie weet krijg jij ook je geld terug?

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!