computer OS vraag

  • Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Ja dat kan, maar het mag niet.


    Denk ook best dat het topic gesloten word aangezien dit "illegaal" is.

    Don\'t like me?
    Have a seat with the rest of the bitches waiting for me to give a fuck.

  • Citaat van W0utR

    Ja dat kan, maar het mag niet.


    Denk ook best dat het topic gesloten word aangezien dit "illegaal" is.


    1. waarom mag dat niet
    2. wie zegt dat ik het download terwijl ik het ook kan kopen.

  • 1. Omdat het Mac OS enkel op computer geïnstalleerd mag worden die door Apple gemaakt zijn.
    2. Lees puntje 1.

    Don\'t like me?
    Have a seat with the rest of the bitches waiting for me to give a fuck.

  • Citaat van W0utR

    1. Omdat het Mac OS enkel op computer geïnstalleerd mag worden die door Apple gemaakt zijn.
    2. Lees puntje 1.


    Dat is eigenlijk gewoon dom.
    Maar oke ik vraag om een slotje heb genoeg info:slotje:

  • Dom of juist slim.


    Apple zorgt erovor dat hun software goed werkt op de hardware, en als er iets fout loopt kunnen zij ook snel het probleem met de hardware oplossen.


    In tegenstelling tot Windows die iedere fabrikant toelaat om zijn eigen hardware te maken, met als gevolg dat het os soms totaal niet goed werkt.

    Don\'t like me?
    Have a seat with the rest of the bitches waiting for me to give a fuck.

  • Citaat van W0utR

    Dom of juist slim.


    Apple zorgt erovor dat hun software goed werkt op de hardware, en als er iets fout loopt kunnen zij ook snel het probleem met de hardware oplossen.


    In tegenstelling tot Windows die iedere fabrikant toelaat om zijn eigen hardware te maken, met als gevolg dat het os soms totaal niet goed werkt.


    Ik wou toch al een macbook pro er bij kopen

  • Citaat

    Apple does not authorize the use of the Mac OS on any x86 PC other than the ones it has developed itself.

    Don\'t like me?
    Have a seat with the rest of the bitches waiting for me to give a fuck.

  • je kan niet zomaar leopard op een windows pc krijgen, er zit een bepaalte hardware aanvast, er zijn wel hacks voor, deze werken zels niet goed,


    Hardware van windows is anders dan die van een mac, sommige prestaties zijn anders bij windows dan bij mac, waardoor werkt het gewoon niet goed, dus ik zou er niets aan doen, en gewoon een mac kopen als je persee leopard x wil hebben.


    MVG Georgo

  • Citaat van W0utR

    Dat is inderdaad vreemd van packard bell om je daarmee te helpen.


    Grote mond maar luisteren hó maar...
    Als je duideljk leest heb ik het over de support van Apple, niet packard bell.

  • Lol, wie heeft hier een grote mond, naar mijn weten heb ik hier nog altijd niks mis gezegd.


    En omdat jij geen deftige zin kan typen begin je maar wat te schreeuwen tegen mij?


    Citaat

    Vreemd, want als ik problemen heb op me packard bell pc met osx, ik ga naar hun support toe dan helpen ze me gewoon.


    Misschien moet je zelf wat duidelijker zijn in je reactie, niet iedereen weet wat jij denkt en niemand wilt het ook weten.


    Dus doe maar ff normaal ...


    Dan zal ik mijn reactie anders formuleren (want niet iedereen snapt het blijkbaar)
    Dat is inderdaad vreemd van Apple om je daarmee te helpen. (tenzij je natuurlijk niet zegt dat het over een hackintosh gaat.)


    Anyway, ik vind het maar zeer triestig dat je al zo gefrustreerd raakt omdat iemand jou slechte zin niet goed begrepen heeft ...

    Don\'t like me?
    Have a seat with the rest of the bitches waiting for me to give a fuck.


  • Hoe je nu reageert zegt genoeg...;)

  • Nu moet je mij eens precies uitleggen wat ik jou misdaan heb?


    De persoon vraagt in dit topic of je mac op een pc kan installeren, het enige wat ik zeg is dat dit illegaal is, geen idee wat het probleem is.


    Hoe heb ik dan gereageerd? Volgens jou heb ik een grote mond.


    Dus, leg het allemaal eens mooi uit, waarom ik een grote mond heb, en waarom mijn reactie "genoeg zegt".


    Hopelijk lukt het je zonder scheldwoorden te gebruiken.

    Don\'t like me?
    Have a seat with the rest of the bitches waiting for me to give a fuck.

  • Wat je met je computer doet maakt al lang niks meer uit, ze kunnen alle twee evenveel. (De één wat meer dan de andere).


    Het is een kwestie van smaak, dat is hetzelfde als ik zou zeggen dat rood totaal geen mooie kleur is, natuurlijk zijn er mensen die het een mooie kleuren vinden en hun mening telt dan.

    Don\'t like me?
    Have a seat with the rest of the bitches waiting for me to give a fuck.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!