Discriminatie campagne website
- Lodder
- Closed
-
-
Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
-
Ik kan die website bijna niet zien, hij schakelt te snel over naar de andere website.
-
-
Misschien kunnen ze beter de mensen aanpakken die discrimineren ipv handtekekening gaan verzamelen van de mensen die dat niet willen.
Wat gebeurd er als ik nu 'nee' zeg op die site? Niks toch je kunt beter in je hoofd nee zeggen.
-
[offtopic]Grappig om te zien aangezien wij zelf gediscrimineerd worden momenteel.
Zat een filmpje te kijken op hun website waarin iemand verteld over een meisje met een hoofddoek.
Nu ben ik er niet tegen maar als mannen/vrouwen ook geen pet mogen dragen tijdens sporten waarom hun dan wel?
Omdat het hun geloof is snap ik wel maar als één iemand het mag zal de rest al snel volgen.
Dan krijg je dus een situatie van vinger wijzen ja maar hij/zij mag het wel waarom ik niet?Maak dan een sportschool speciaal voor die mensen zodat je dit soort problemen voorkomt.
Commissie gelijke behandelingen vind ik ook onzin, mijn bedrijf mijn regels en niet een of ander ziele knijp groepje die mij komt wijzen op gelijke behandelingen.[/offtopic]Maar om toch on-topic te blijven:
Je linkt direct door dus er valt weinig te zien, ook voor de bezoeker zal dit niet interessant zijn omdat het te snel door linkt.
-
Participate now!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!