het jammer vinden maarja eigen schuld had je maar moeten kijken of er iemand achter je stond:P
wat zou je doen als er nu een 3e wereldoorlog uitbreekt?
het jammer vinden maarja eigen schuld had je maar moeten kijken of er iemand achter je stond:P
wat zou je doen als er nu een 3e wereldoorlog uitbreekt?
uhhm me pc pakken en in een bunker verder gaan waar ik gebleven was waar ik mee bezig ben (xD)
wat zou je doen als iemand je uitlacht om dat je in de winkel iets laat vallen
Nog 1tje laten vallen.
Wat zou je doen als je geen geld meer hebt?
me pc pakken en naar buiten (xD)
ff seurieus ik zou me me 2 dochters en me vriendin naar buiten brengen en me hondje en 2 katten (PS spullen intreseerd me dan geen ene donder het is zonde maar een pc kan je zo weer kopen een dochtertje niet )
wat zou je doen als je een vermoeden hebt dat je vriendi iets heeft met je beste kamaraad
Even je 'kameraad' bezoeken (xD)
Wat zou je doen als CriminalsPoint van naam zou veranderen?
niks ik denk dat ik ff zou schrikken verder niet
wat zou je doen als je wil roken en je hebt niks meer in huis en niemand van je familie of vrienden heeft iets en alles is dicht alle winkels alle benzine pompen
Dan zou ik uitgaan, of iemand op straat vragen.
Wat zou je doen, als de taliban je komt ontvoeren?
ik zou ze vragen of ik er ook in mag.
Wat zou je doen op de laaste dag van de aarde.
alles wat niet mag
wat zou je doen als je echt alles hebt wat je je maar kan veroorloven en in 1 klap helemaal niks meer hebt
Weer alles gaan verzamelen.
Wat zou je doen als je 1 mil had (uitgebreid antwoord aub)
Dan zou ik het geld gebruiken me bedrijf uit te breiden, en personeel in dienst nemen voor promoting.
Tevens zal ik er lekker mee op vakantie gaan.
Wat zou je doen als een portemonnee vind met geld erin en id bewijs?
dan zou ik die gene gaan zoeken en dan dan de portemonnee met geld erin en id bewijs terig brengen
wat zou je doen als je niet weet hoe een computer werkt
Hem niet kopen.
Wat zal je doen als je zus werd vermoord en je wist wie.
Diegene opzoeken en martelen tot zijn dood aan toe, niemand komt aan me familie.
Wat zou je doen als heel internet een downtime heeft van 24 uur.
Wraak nemen
Wat zou je doen als er geen smileys meer op CP waren? :cheer:
Ik zou een systeem scripten dat smiley's ondersteunt en de code naar de webmaster van CriminalsPoint sturen.
Wat zou jij doen als je website in de sandbox van Google wordt gestopt, bv door het overtreden van de Google regels (bv blackhat SEO)?
Ps: hierdoor staat je website niet meer in Google
contact op nemen met google en kijk of het weer ongedaan zou kunnen worden gemaakt
[offtopic]{deze is ff voor K.Rens}[/offtopic] dus andere leden even niet reageren dank u
wat zou je doen als je CP aan zet en in eens is CP
roze paars en lila en dat soort kleuren ?
uhm niks???
wat zou je doen als koen cp nu gaat verkopen?
niks
wat zou je doen als je in de winkel loopt en iedereen kijkt steeds naar je je maar je weet niet waarom
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!