Adverteren

• Beste leden,

De reden dat wij vanboven op de site continu een mollie banner hebben staan, is zodat jullie de kans krijgen om te adverteren op deze site.

CriminalsPoint zou echter meer verdienen en dus ook meer kunnen investeren als we dit zouden vervangen door een Google banner.

Voordeel: meer inkomsten, meer investeringen
    Nadeel: jullie hebben geen kans meer om hier te adverteren, tenzij we het ruilen met de forum banner.

Een andere mogelijkheid is om bv de tarieven van het adverteren met 1 euro op te slagen.

Wat is volgens jullie het beste?
    Ik vind jullie mening hierbij zeer belangrijk.
    Momenteel gaan de inkomsten over zeer weinig geld, maar wil niet zeggen dat we er niet over zouden mogen praten.

Alvast bedankt voor jullie input.
    K

• Ik zou de tarieven verlagen naar 2 euro.
    Scheelt toch 1,99 en denk dan dat meer mensen gaan adverteren.
    Momenteel draaien jullie op elke topic pagina al Google Ads en vind het in de header niet zo fijn als het daar ook zou komen.

• SkyNet, , nog meer verlagen? Dan is de keuze beter voor google.
    ------
    Als er nu 5 adverteren is dit bijna 20 euro, moeten er 10 adverteren voor zelfde te behouden als nu, dus zou niet veel meer opleveren.

Wel zou ik de 3 dagen aanpassen. Views 5000 is redelijk

Ik zou zoiezo google doen, crime advertentie banners ook en zo verdiend u veel meer veronderstel ik.

• Vergeet niet dat advertenties de enige manier is voor ons om geld te verdienen, al de rest kost geld ;)

Bovendien is er een vaste kostprijs per banneraankoop die we moeten afstaan aan mollie.
    Het is dus beter om een hogere prijs te vragen, want dan krijgen we relatief gezien meer.

Persoonlijk overweeg ik ook een ander scenario:
    http://www.publicoll.com integreren, mollie dus na maken.
    Dan houden we meer over (minder kosten aan mollie).

Bovendien kunnen we dan ook grotere pakketten aanbieden.
    Momenteel kan ik bv geen korting geven als men langer wil adverteren...

• Persoonlijk zou ik zeggen we doen bovenaan de advertenties van de leden omdat dit allemaal over verschillende sites kan gaan en in het forum de google ads omdat deze dan gelijk een paar handige links meer zetten over de dingen waar het topic over gaat (als het goed gemaakt is). Dan krijg je toch weer een paar links zodat je sneller tot de oplossing van je vraag zou kunnen komen. En omdat google ads redelijk goed verdienen hebben jullie als criminalspoint er ook nog wat aan.

Het is misschien ook mogelijk om een advertentie links naast het menu (dus op de achtergrond) of aan de andere kant rechts naast het forum te plaatsen. Maar dan een banner die 100 breed is en 300 hoog ofzo. (dit zit niemand in de weg en als dit op een mooie manier is gemaakt heb je ook nog handig je advertenties. Alleen jammer dat er weinig banners zo gemaakt worden maar misschien is dit geschikt voor de google ads.)

Met vriendelijke groet,
    Blackboss

• @ Robin dat bedoelde ik eigenlijk ook. (Ik heb persoonlijk een breedbeeld dus ik zie veel van de achtergrond ik weet niet hoe het bij andere leden is maar oké.) Dus ik dacht daar heb je veel ruimte voor advertenties. Er zou vast wel veel te vinden zijn. Want Google heeft volgens mij ook van die advertentjes die hoog zijn.

• Ik zou het zo houden, want de klant is koning. En hier zijn de leden koning(dat hoort in ieder geval zo). En dus zal ik het zo laten.

• jgdonleach: Jah, de klant is wel koning. Alleen op het moment dat het financieel niet normaal te draaien is moet er toch iets ingeleverd worden door de klant. Daarom is een extra google ads ofzo een mooie oplossing. En als het op de achtergrond staat heeft niemand er last van.

• Ik vind de prijs met ?1 verhogen een goed idee, maar zou de tijd etc. wel wat verhogen, ik bedoel ?5 voor 3 dagen, 75clicks of 5000 views wel wat weinig ik wou eerder gaan voor:
    5 a 7 dagen
    120 clicks
    en 7000 views

Ikzelf heb het niet voor google want vanaf het moment dat je echt geld ermee begint te verdienen blokkeren ze toch je account en zal je ook nooit nog een account kunnen aanmaken.
    [offtopic]Heb zelf google adsense gebruikt en had 1 maand rond de ?700 verdiend (eerlijk verdiend!) en heb dit geld nooit ontvangen maar wel een mail en brief met u account heeft mogelijk schade voor onze adverteerders etc..[/offtopic]

Met vriendelijke groeten,
    Pg

\"Je kan stoer lopen met 100 matties om je heen
    aan het einde ga je toch alleen heen!\"

• Citaat van Robin

Ik verdien gewoon met mijn adsense en krijg ook iedere maand uitbetaald, lijkt me dat je iets mis doet ergens

Zou ik toch even verder neuzen, want hier zijn barstens veel klachten over, zullen best wel wat gluiperds tussen zitten met trucjes maar als je het over zoveel mensen heb, met gewone sites of zelfs gewoon turnkey sites, dan moet het wel even doordringen dat het niet meer aan hun kan liggen.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!