Hallo cp'ers,
Een maand geleden heb ik een zippo gekocht,
Nou wil ik graag weten of jullie er ook een hebben?
(door foto te plaatsen).
Mijne:
http://www.shisha-island.at/sh…e_images/ATTRIBUTE_26.jpg
Heb jij een zippo?
- bboy
- Closed
-
-
-
Ik heb er zat gehad van de kermis, maar dat zijn allemaal neppe :p
-
mijn e is ook nep
-
haha wat boeit het nou of mensen een zippo hebben:P
-
Wat er speciaal aan is:
Beter als een gewone aansteker,
grotere vlam,
meer plezier -
Zo één heb ik. Een echte.
-
Trouwens de mensen die dit gebruiken voor sigaretten/sigaren is daar dan ook iets mis mee?
-
Nee, maar iemand die dit daarvoor gebruikt, heeft het uit noodzaak nodig, meeste rokers verkiezen geen zippo of aansteker, zolang het zijn werk maar doet. Waarom 40-50 euro betalen voor iets met dezelfde functie, maar met een enorme geurlast.
[offtopic]Beetje onzinnig topic, zonder nut
[/offtopic]
[offtopic]@selim, u reageert zelf, dus waarom begint u over anderen?[/offtopic] -
en ik heb zo'n 1 met thunderdome logo er op een hele oude met hand tekening er op van 3 steps ahead (peter paul)
-
Die van mij lijkt erg op deze, tja waar moet je anders je sigaretten mee aansteken :p
-
zo 1 heb ik, en ja hij is echt :D:cheer:
Ga hem even polijsten en naam erin zetten van mijn vriendin (L) -
-
-
-
-
r-mulder
Ik rook zelf ook hoor, dus hij is wel gewoon in gebruik en legt niet te verstoffen in me kast.En voor 2,00 kan ik een doos aanstekers met ongeveer 50 aanstekers kopen bij (naam kwijt).
Moet je wel een KVK nummer voor hebben maar bij mij in huis leven er 2 die eigen bedrijf hebben dus geen probleem. -
Dit gaat leiden op een discussie waar geen eind in zit. De topic starter vroeg als er meer mensen waren met een zippo niet hoe jullie over de zippo denken. Reageer dus vanaf nu gelieve op de vraag van de topic starter.
RiiCky
-
als ik maar vuur heb vind ik alles best heb ook zippos (xD) 1 echte en 4neppe(xD)
offtopic
waar kan ik goedkoop een gasbranderdje kopen? [zeg ook eff prijs en winkel] -
-
Ik heb ook 2 Zippo's
Nog even wat er zou ''cool'' is aan een Zippo, met een Zippo zijn echt vette truckjes te doen die je niet met een aansteker kan doen. Daarom hou ik ook van Zippo's. En ze hoeven niet duur te zijn, kijk op Ebay.com . Erg jammer dat dit topic bederft word door een aantal leden.Groeten,
Guitar
Participate now!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!