Maffia outgame lay-out

  • Hallo beste mensen,


    Ik ben maar weer eens bezig geweest met het maken van een lay-out voor me criminals game.


    Nu ben ik benieuw naar wat jullie er van vinden.



    En voor de klikkers: Klik link



    De balk helemaal onderaan het plaatje moet je niet mee rekenen, ik heb het plaatje ook gebruikt voor op me portfolio en ben even te lui om hem speciaal weer in photoshop weg te halen.


    Wil je gebruik maken van deze opzet:

    PHP
    [b]Totaal:[/b] 1/10
    [b]Tips:[/b]
    [b]E.v.t. waarde:[/b]


    Met vriendelijke groet,
    Kabling

  • Totaal: 7/10
    Tips: Tileable textures gebruiken. Deze sluiten niet goed op elkaar aan waardoor het geheel minder goed naar voren komt.
    Probeer je sidemenu's en tekstvakken eens in 1 grote container te krijgen, zodat het één met de rest is.
    Kleurenschema zo houden.
    E.v.t. waarde:
    Op dit moment ongeveer 15 euro

  • Totaal : 6,5 / 10
    Tips: Maak de rechter menu net zo groot ( Breedte ) als je login menu, waardoor dat allemaal netjes doorloopt, verder is je kleur keuze goed, maar ik vind de menu/content zo raar gemaakt, je gebruikt 2 verschillende (Tabbellen) Dit kan je vaak wel doen, maar zoals je het nu hebt, klopt op een of andere manier niet.
    Van ronden rande menu's en vierkante content randen. [offtopic]( Ik weet ik kan niet goed uitleggen )[/offtopic]


    Verder is het een mooie site en vind ik dit een waarde van 15 euro hebben.


    MVG Georgo

  • Totaal: 6/10
    Tips: Maak een bijzondere outgame. Niet een die veel op een ingame lijkt. De eerste indruk trekt de gebruikers. Dus als die al de aandacht trekt krijg je gebruikers. Bij mij trekt dit niet echt de aandacht.
    E.v.t. waarde: ? 10,-

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!