Hallo cp'ers,
Weet er iemand een site waar ze visual basic(2008) e-books gratis op te downloaden zetten?
Liefst nederlands?
Extra info:
Dit zoek ik: Een downloadlink van een boek visual basic 2008 waar in staat hoe je je eigen advanced webbrowser maakt enzovoort, dus geen waar in staat van dit zijn variabelen enz, gewoon waar tuts in staan voor applicaties maken.
[offtopic]Verwijder dit topic maar als dit offtopic/illegaal is?[/offtopic]
Visual basic e-books
-
-
Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
-
Hier hebben we niks aan... Dit is een voorbeeld van een onvolledig topic. Wat wil je precies in die e-books hebben? Zoek je ergens specifiek naar? Zo ja, naar wat?... Topic gaat op slot tot je je beginpost wat duidelijker en vollediger hebt gemaakt. :slotje: , zie je pm graag tegemoet
Edit: Thanks, dat is beter!
-
Ik denk niet dat er dat soort boeken zijn, ik denk dat je het beste youtube filmpjes kan kijken, zo heb ik het ook geleerd
succes met je zoektocht -
Heb je hier iets aan?
http://www.free-ebooks-download.org
Heb m ertussen zien staan :cheer:
[offtopic]... eerste link via google ...[/offtopic]
-
Jasper ik denk dat je toch meer van een boek leert. Ik weet sowieso dat je niet bij elk onderwerp meer kunt leren van filmpjes.
"dus geen waar in staat van dit zijn variabelen enz, gewoon waar tuts in staan voor applicaties maken."
Dit lijkt me al vrij sterk. -
nederlands graag
-
Denk niet dat je dit in het nederlands vind, maar zal nog even voor je zoeken :cheer:
-edit-
Ik denk dat ik m gevonden heb, niet bepaald een ebook, maar het is wel nederlands
-
Hier staan geen apps op om te maken alleen zoals wat de variablen zijn enz.
-
Mischien is het beter om naar een webshop te gaan zoeken en daar vervolgens ? 20,- aan uitgeven.. in plaats van zon E-Book...
Participate now!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!