Vind die juist lelijker, die andere was perfect, alleen een slecht icoontje.

CP v4.3
-
-
-
Mochten jullie een ander en beter icoontje hebben plaats het even hier, dan plaats ik die erin. Ik vond niet zo snel een goede (helaas)
-
-
-
kyk gwn ff op iconspedia.com ofzo.
-
Oke, ik zal hem zo laten. Koen kan kijken wat hij ermee doet. Moet enkel zijn emailadres ontvangen (h)
-
stuur het gewoon via PB..
-
Woopie, gaat lastig he een psd
-
als je een .psd op je server upload en hem een link geeft niet.
-
@woop: kan ja, maar ik denk dat hij het personelijk wilt overhandigen aan Koen.
Ik vindt dat er een nieuwe layout moet komen ( Maarja wie ben ik. )
-
Als hij via email stuurt of via PB is dat toch hetzelfde, waarom problemen maken als het "easy" kan.
-
@sloosmedia, dat vind iedereen, maar zoals door kingdevill is gezegd dat dit veel werk is in het huidige systeem. Want volgensmij had koen er wel al eentje (voor V5 dan kan ik me uit een oud topic herinneren)
@Ferhat, ik stuur het liever via email, gezien ik mijn servers gebruik waarvoor ze nodig zijn
-
Klopt nieuwe lay-out staat klaar, maar komt niet zomaar op CP, onder meer omwille van grote complexiteit en andere naam die daar wordt gebruikt.
Topic achterliggende code is nog altijd 2500 regels, de fora details komen uit de database en zijn dus flexibel.
Robin: ik stuur je pb
Mag je ook altijd doen in het vervolg, via topic om een e-mail adres vragen is namelijk niet super effici?nt.Blij dat jullie deze wijziging al goed vinden.
Bovendien zien jullie nog niet alles en is nog niet alles afDe topic's ga ik al beginnen doorvoeren, de rest van de sourcecode wijzigingen ga ik de dagen daarna doorvoeren.
Ps: de footer is ook herwerkt.
Ps 2: de komende dagen kan CP af en toe niet beschikbaar zijn, tijdens de updates - dit duurt telkens max een uurtje.
De reden voor de downtime is omdat we geen enkel risico willen lopen op corrupte data.
Dit is natuurlijk te vermeiden voor de criticasters onder jullie, maar ik doe het liever grondig, live, met grondig testen voor en nadien. Bovendien draait onze testserver met een andere configuratie dan de live server, waar meer is dichtgetimmerd.
Bedankt voor jullie begrip! -
licht het nou aan mij of zijn er al veranderingen door gevoerd
want volgens mij is er wel iets veranderd
-
Het ligt aan jou,er is niks veranderd.
-
er is degelijk wle iets veranderd hoor kijk maar goed
-
Wat dan?
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 22.10.10 23:27:04:
Inderdaad , sorry niet gezien -
haha geeft niet kan gebeuren :cheer:
Participate now!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!