3D tv gekocht

  • cri zeker wel de technologie is nog niet voltooid dus de kans is groot dat het binnen nu en 3 jaar word omgegooid. Zeker bij z'n bedrag zou ik wachten maarja.


    Dus het zou zonde zijn om nu 3000 euro uit te geven en er later achter te komen dat het _nog bijna niks ondersteund.


    Dus ik zou zeggen denk er nog eens over na:cheer:!

  • Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Stan offtopic mombo jombo is dit, hij heeft hem al. Dus is het te laat om te wachten!


    Je kan met alles wachten dan, ga mij een pc kopen, of nee binnen paar jaar gooien ze alles om. Heeft niet te maken met de vraag van Willem.


    U probleem willem zit bij het afspelen, daar zit de moeilijkheidd (hdmi 1.4 kabel) is de enigste mogelijkheid om 3d beelden door te sturen.

  • Sorry hoor ik dacht dat het over 3d tv's in het algemeen ging :S. Maar ik probeer hem te behoede voor een teleurstelling. Omdat 3d tv gewoon nog weinig word gebruikt en nog in haar kinderschoenen staat.


    En om dan ontopic te komen: je kunt gedownloade 3d films sinds kort met ps3 afspelen. En anders zul je inderdaad via een HDMI kabel vanaf je pc af moeten gaan.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!