Verdiengoldmember lay-out & domein

  • Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Citaat van Cass

    het is een piramide spel. verboden.


    Cass,


    ik heb zelf contact met hyves gehad of dit toe gestaan is.


    hun zeiden ja, indien wij er bij zetten dat hun niet mee werken met deze actie.

  • oh dus als Hyves zegt dat je voortaan vanaf je 12e in een auto mag rijden mag het ook?
    Oja even: misschien begrijp ik het allemaal verkeerd en is het helemaal geen piramide spel. Ik weet immers niet hoe het allemaal werkt op de website:) Maar als het wel zo is kan je er serieus problemen mee krijgen!! Het is echt heel erg fout en verboden.


    :cheer::cheer:

  • Citaat van Cass

    oh dus als Hyves zegt dat je voortaan vanaf je 12e in een auto mag rijden mag het ook?
    Oja even: misschien begrijp ik het allemaal verkeerd en is het helemaal geen piramide spel. Ik weet immers niet hoe het allemaal werkt op de website:) Maar als het wel zo is kan je er serieus problemen mee krijgen!! Het is echt heel erg fout en verboden.


    :cheer::cheer:


    Kan je uitleggen voor de andere mensen onder andere ik.
    Wat een piramide spel is.

  • Wikipedia zegt het als volgt:

    Citaat

    Een piramidespel is een 'spel' waarbij deelnemers een inleg doen en tevens proberen anderen over te halen om mee te doen, zodat zij van hun inleg weer een deel ontvangen.


    Een spel waarbij je dus mensen moet overhalen, zodat jij van hun inleg een klein deel krijgt. Zo verdien je in dit geval de goldmember.


    Verder zijn deze spellen illegaal, het valt onder de verboden kansspellen wet sinds 1998.

  • jessewillem het is ook zo dat als er geen nieuwe leden meer gewerft worden door de personen die dan onderaan de piramide staat dat het spel is afgelopen. Iedereen verliest geld behalve de eerste persoon. Dus het moet maar door blijven gaan omdat de andere mensen anders geen geld meer krijgen en dan loopt het geldbedrag enorm snel op.

    Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 21.10.10 15:58:25:
    Als ik het zo bekijk is het trouwens meer een matrix als een piramide spel. Maar ik zie geen geld inleg dus dan zou het legaal moeten zijn toch?

  • Mensen die nu nog offtopic gaan krijgen van mijn een cadeau t.w.v 2 ban punten, voor de mensen die dit cadeau graag willen mag je doorgaan met offtopic gaan, voor de mensen die het niet willen hou je dan netjes aan de regels.


    Het is een verkoop topic geen check topic!

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!